Jäklar!!!! Nu hade jag skrivit ett lååångt inlägg o det försvann efter en olycklig tangentbords tryckning

Aaaa Jag försöker igen!
Gösta: Om kaninerna får hårfällnings medlet tappar de inte håren på hela kroppen? Eller måste det ryckas bort?
Jag gillar att det blir stora reaktioner över den här fruktansvärda nyheten. Har berättat för alla, även dom som inte vill veta det.
Tycker det är så bra att våga tala om vad man igentligen tycker, o inte vara så rädd för att tycka annat än andra.
Jag bryr mig inte om att bli kallad aktivist. Tror det behövs fler som ställer till med väsen för hur ska vi annars få andra att lyssna? Så säg inte att det blir upprörda kännslor BARA när tidningarna visar det. Såklart blir det ett större hallå just nu. Konstigt annars. Men bara i den här tråden har det kommit fram massor bra information. Både om kina kaninerna o andra djur.Även synpunkter om PETA. Skit bra tycker jag
Sluta att köpa varor som inte är korrekta så långt det går och du orkar. Det finns bättre val av både smink, hud o hår produkter och kläder. Men man får ligga i lite för att hitta det. Och att det kostar lite mer just nu får man ta o kanske köpa lite mindre.
Så fortsätt att väsnas!!!
Love it!