Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  bevattningspump?  (läst 8610 gånger)

Själv är bäste dräng

• Östergötland
SV: bevattningspump?
« Svar #20 skrivet: 21 jul-13 kl 13:52 »
Den behöver du nog rensa, Existens ;) Det lär bli många liter sörja som kommer ut. Men den ligger väl inte ovan mark så det bara är sommarvatten?

take

• Östergötland
    • De Klomp
« Svar #21 skrivet: 21 jul-13 kl 15:01 »
Då borde en slammsugningsbil kunna koppla los den i båda ändarna och blåsa ut avlagringarna ur den.
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Halte

• Gäst
« Svar #22 skrivet: 21 jul-13 kl 20:36 »
Nu så.. nu blev det tryck med biltemas jetpump för 599 spänn. . Inköpt förra året men kastad i "bra att ha högen"  efter misslyckat försök då..

Nu, några pumpar senare funkade den utmärkt. .

Problemet var att backventilen,  också ny förra året,  nog var trasig redan vid köp.. För nu med utbytt ventil funkar det kalas

Dela detta:

* Inloggade just nu

512 gäster, 3 användare
Själv är bäste dräng, kedd, Högnemobon

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser