Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Beroende avVaktel  (läst 1023 gånger)

Vilkhyttan

• Östergötland
Beroende avVaktel
« skrivet: 02 jul-13 kl 19:22 »
Jag bara måste....erkänna...att jag blivit beroende  :-[, råkade köpa några ägg japaner under året å det var så roligt så nu har jag både Japaner och Jumbo  ;D Pluggar färgen som en nörd och bara älskar ALLT ALLT ALLT med dom  :-* sitter i en evighet å studerar dem när de äter, gömmer sig i gräset, galer för första gången osv  o:)... Är som ett barn på julafton när nya ägg kommer med posten å än värre när de ÄNTLIGEN kläcks :o vad får de för färg, hur många blir tuppar/hönor osv osv  ;D som att jag inte har djur sen innan  8) men jag ÄLSKAR dom ju  :-* :-[ ;D, finns det ngn klubb för brytande av avelsberoende tro  ::) nog för att jag har 48 ha att fylla men........

lena70

• Gäst
SV: Beroende avVaktel
« Svar #1 skrivet: 07 jul-13 kl 14:02 »
Håller med.. ;D Dessutom tycker jag att vaktelägg är godare, än både höns och ankägg!!! ;D

Henrik99

• Skåne
SV: Beroende avVaktel
« Svar #2 skrivet: 08 jul-13 kl 19:43 »
haha håller med man kan inget annat än att älska dom små  ;D
Har fem kaniner en hund en katt två akvarium japanska vaktlar och jumbo vaktlar
en silkes höna en dvärg kochin och och snart duvor

Dela detta:

* Inloggade just nu

552 gäster, 3 användare (2 dolda)
kronblom

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser