Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tips på nordiska uppfödare  (läst 644 gånger)

havsrosen

• Skåne
    • Havsrosens stuteri
Tips på nordiska uppfödare
« skrivet: 28 jun-13 kl 06:14 »
Skulle vilja ha lite tips på nordiska uppfödare av framförallt faveroller. Har letat efter danska länkar men hittar inte så jag letar väl fel >:(

ieenilorac

• www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
SV: Tips på nordiska uppfödare
« Svar #1 skrivet: 28 jun-13 kl 06:19 »
Jag har tidigare varit anti-facebook, för det finns så mycket skräp där, och folk verkar bli helt beroende. Men faktiskt, det finns massor av info där, och väldigt många grupper om höns. Så mitt tips är att gå med i någon dansk grupp och annonsera efter vad du vill ha.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

566 gäster, 2 användare (1 dolda)
mulen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser