Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  cykeltvättmaskin  (läst 1060 gånger)

elsa

• Uppland
cykeltvättmaskin
« skrivet: 21 jan-13 kl 11:33 »
Hej alla!
Har just kommit tillbaka från en afrika-resa.                                                                                          Träffade människor som var intresserade av cykel- tvättmaskiner och lovade att skicka ritning om hur en bygger en sådan.                                                                                                                                    Finns någon sådan att hitta på internet eller är någon intresserad av någon typ av affärssamarbete?       Med hopp om en bättre värld/                                                                                                                       Hälsningar €lsa

Vitis

• Skåne
SV: cykeltvättmaskin
« Svar #1 skrivet: 21 jan-13 kl 12:21 »
En snabb sökning ger massor av en massa inspirerande bilder på temat cykeltvättmaskin. :)

elsa

• Uppland
SV: cykeltvättmaskin
« Svar #2 skrivet: 23 jan-13 kl 13:37 »
Tack så mycket för svar! Tyvärr verkar det bara vara moderna prototyper. Jag är intresserad av en simpel som vanligt folk i gambia kan ha möjlighet att skaffa material till och bygga själva, Jag är själv både teknisk o internet analfabet så jag kan varken rita en sådan maskin till dem eller hitta en ritning,

Dela detta:

* Inloggade just nu

524 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser