Kan inte markera text när jag skriver nytt inlägg

Startat av Kitsune, 18 Jan-13 kl 15:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Kitsune

Jag lyckas inte markera text som jag skriver i ett inlägg genom att klicka och dra med pekaren, tex om jag vill radera ett stycke eller kopiera text. Kan endast markera ett tecken, sedan tar det stopp. Har aldrig kunnat det på detta forum, men det är väl en funktion som borde fungera? Har IE8, om det har någon betydelse.
Vi bara lånar lite, fördröjer återgången till kretsloppet en tid. Vi kallar det bevara.

ieenilorac

Det ska inte ha med forumet att göra, utan måste bero på din webläsare eller din dator.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.

Kitsune

Ja, jag antar att det någonstans mellan datorn och forumet krånglar. För jag kan markera utan problem på andra forum med den här datorn.
Vi bara lånar lite, fördröjer återgången till kretsloppet en tid. Vi kallar det bevara.

Nettus

Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Kitsune

Samma för dig, Nettus? Att det fungerar på andra forum men inte här? Vilken webläsare använder du?

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

440 Gäster, 3 användare
Nataks, Galaxie, Brianloole