Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kalvningskurs?  (läst 1095 gånger)

Greenhorn

• Södermanland
Kalvningskurs?
« skrivet: 10 jan-13 kl 12:45 »
Vet någon vart man hittar en kalvningskurs nu i vinter/vår? Bor i Södermanland men kan lätt tänka mig att resa några timmar!

Har sökt och ringt runt till alla möjliga inklusive LRF och Länsstyrelsen men inget napp. Har ni hört eller sett något?

Tack på förhand

Uddabudda

• Mitt hem på jorden
    • Västergötland
SV: Kalvningskurs?
« Svar #1 skrivet: 10 jan-13 kl 16:21 »
Lamningskurser verkar det finnas gott om, men jag skulle gärna också vilja gå en kalvningskurs!

Har du kollat med Växa, jag tror att de haft något liknande här för något/några år sedan.
Självhushåll till nytta och nöje

Greenhorn

• Södermanland
Kalvningskurs?
« Svar #2 skrivet: 10 jan-13 kl 23:16 »
Pratade med växa tidigare idag och de kunde faktiskt tänka sig att dra igång en redan i februari:) preliminärt V8... Växa Flen kontoret

Greenhorn

• Södermanland
SV: Kalvningskurs?
« Svar #3 skrivet: 29 jan-13 kl 19:24 »
Pratade med Sara på Växa idag och det verkar som att det blir av.
Inriktning köttproduktion och blir eventuellt kvällstid beroende på intresse...

Denna Sara är den jag varit i kontakt med:
sara.k.nilsson@vxa.se|Tel. 070-564 27 92|010-471 01 37

Dela detta:

* Inloggade just nu

462 gäster, 2 användare (1 dolda)
norrbottn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser