Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Paddla Norska kusten utan medhavd mat eller pengar  (läst 1116 gånger)

Sören Kjellkvist

• Uppland
Paddla Norska kusten utan medhavd mat eller pengar
« skrivet: 15 nov-12 kl 10:55 »
Jag vill visa att man kan semestra utan att spendera en massa pengar eller att tära på miljön och vill ta ställning mot slit-och släng kulturen. Även visa på att man blir förgiftad om man lever på fisk fångad från Östersjön. För att uppmärksamma detta så kommer jag den 1 juni 2013 paddla 280 mil längs norska atlantkusten under ca 3 månader. Mer info finns på min hemsida om projektet http://www.meningenmedlivet.nu

Skaffaren

• Quod bonum, felix faustumque sit
    • Skåne
    • Huset Sagergrim
SV: Paddla Norska kusten utan medhavd mat eller pengar
« Svar #1 skrivet: 28 nov-12 kl 06:12 »
Imponerande och inspirerande!
Gräset är grönare på våran sida.

Fny

• Uppland
    • Handicraft by Agis
« Svar #2 skrivet: 29 nov-12 kl 08:50 »
Spännande!

Fny

• Uppland
    • Handicraft by Agis
« Svar #3 skrivet: 29 nov-12 kl 08:55 »
Såpass spännande faktiskt att jag delar din hemsida på facebook. Hade jag haft ett företag i rätt bransch hade jag säkerligen sponsrat, men nu kan jag bara erbjuda lite spridning i sociala medier. =) Lycka till på ditt äventyr!

Dela detta:

* Inloggade just nu

673 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser