Det var ett stöddigt svar till någon som vänligen försökte ge dig lite kunskap.
Annars tycker jag din ide är bland de dummaste jag hört det här året. Ibland blir snålheten hos folk rent skrattretande.
Först bygga garage och sedan tycka att en luft-vattenpump är för dyr. 
Slut på den här tråden.
Jag måste nog säga att dina uttal om vad som är det dummaste det här året bara förklarar att någon med egna ideèr
får passa sig att ställa frågor till uppfinningsrika,alternativa,människor som inte är rädda att prova lite udda saker och
därför kanske välvilligt delar med sig av erfarenheter,kunskap och utvecklingar av egna projekt som av skolade och
yrkesfolk inom området dömts som omöjliga!
Om man därutöver är snål om man tycker en luft/vattenvärmepump är för dyr att bara värma plattan i garaget är det
nog inte konstigt utan vore mer klokskap än skrattretande i en alternativs öron då en sådan nog värderar livskvalliten
högre än höga inkomster och därav kommer många kluriga lösningar för deras egna behov.
Kunde vara en ypperlig sak om luft/luft kunde ge värme till nån behållare med vätska för att kunna få +grader i
garagegolvet för det är både skönare/bättre för att sitta/ligga på vid rep av bil + att den värmer luften samtidigt.
Alternativforumet är en fantastisk sak om möjligheten att dela kunskaper,erfarenheter,lärdommar och ideer
med varandra omän man är nybörjare eller okunnig inom området och inte behöver känna sig varken dum
eller inte vågar fråga om råd!
Då faller iden och forumet utvecklas till en sluten grupp med fanatiker för inbördes beundran där tiden stannar,
nya medlemmar uteblir och ingen utomstående är "tillräcklig" och söker sig till annat.
Sen dör forumet ut av sig själv och är inget jag önskar då det finns massor av kunskap och erfarenhet
att föra vidare!