Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny sida på facebook för dig som håller på med något hantverk.  (läst 2174 gånger)

Snuzer

• Vetgirig
    • Blekinge
    • enlitengard
Jag har startat en face book grupp för dig som håller på med något hantverk. Sidan är tänkt som ett kontaktnät, sälja, köpa och hitta produkter som görs i hemmet, lite på hobby nivå men som ändå förtjänar att visas upp och kanske hitta en köpare. Ännu så länge så är sidan sluten och du måste bli medlem. Men tanken är att den ska öppnas för alla så småningom.

All handel görs upp av medlemmarna själva. Sidan har inget ansvar för detta.

Är du intresserad av att gå med? Inget spunnet garn, stickad socka eller träsnideri är för dåligt för att visas upp och kanske få en ny ägare  :) Självklart så behöver du inte hålla på med ett hantverk för att gå med. Är du bara nyfiken, letar efter handgjorda saker så är du också välkommen.

Här hittar du sidan:

http://www.facebook.com/#!/groups/432254153481736/

När du blir medlem så skriv gärna några rader om vad du pysslar med och bilder uppskattas!

Skriv gärna om du har nån åsikt om detta inlägg, sidan är i sin linda, en tanke....

Livet är en smula för kort...  när man tänker efter : )

Snuzer

• Vetgirig
    • Blekinge
    • enlitengard
Hej
Jag har letat efter din sida men ej funnit den
Hur ska jag finna dej på facebook??
Tacksam för svar
Mvh

Hej!
Men oj, klantigt av mig  :-[

Sök på "Hantverk i hemmet" det är gruppens namn.

Ju fler vi blir ju bättre  :)

Snuzer

• Vetgirig
    • Blekinge
    • enlitengard
Menar du hantverk för hemmet? Isåfall har jag hittat dit  :D

Nääää, finns det en sådan grupp haha (där ser man)
Den grupp jag startade heter i hemmet.  ;D

Just med tanke på att många sitter och skapar hemma. Men gruppen är även för den som har företag.

Snuzer

• Vetgirig
    • Blekinge
    • enlitengard
Hej Snuzer
Sorry men nån sån sida på facebook finns ej!Det finns en sida som heter"hantverk för hemmet"och sen en annan sida men inget med ditt namn!
Kan du kontrollera ditt namn och återkomma till mej/oss?
Eller bättre upp"kan du lägga in en länk här"så e d bara att trycka sej fram?!D kanske e för mycket begärt men d vore ju d allra bästa så vi kan hitta fram till sidan eftersom en annan person åxså inte kunde finna dej
Tacksam för all info om sidan,därför att d e ju toppen med en sådan sida
Mvh Forestwood

Hej!
Vad konstigt att du inte hittar sidan, flera andra här från alternativ har blivit medlemmar de senaste dagarna.
Sidan/gruppen heter Hantverk i hemmet och ingenting annat  :)

http://www.facebook.com/groups/432254153481736/

Hoppas nu att denna länk fungerar  :-\

Dela detta:

* Inloggade just nu

1164 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser