Tycker bra om LP's. Priserna är klart bäst men det ligger för min del en bra bit bort så måste skicka sakerna. Det ser dock ut att ändras när de ska ta över i Varberg. Har gjort en stor beställning därifrån som var lite okonventionell, den beställningen blev lite hängandes i luften men det löste sig direkt vid påtalande.
Joel Svensson tycker jag är trevlig. Handlat direkt över disk om jag behöver lite smågrejor. Dock dyr i jämförelse med LP och har dåligt utbud på material i langstroth-bredd.
Sen finns det någon återförsäljare till Joel i Svedala. Fullständiga galenpannor. En hoper skogstokiga homeopater och fönsterrenoverare som vägrar inse att kunden har rätt. Bedrev någon slags övertalningskampanj för att jag skulle byta från dadant och 3/4 langstroth till lågnormal. De försökte tuta i mig att det bara fanns fyra biodlare i hela Skåne, Blekinge och Halland som använde sådana format. Ville jag ha ett sådant kärl så nä, du ska ha det här istället. Måttet blev rågat när föreståndaren började peta och klämma på min ettårige sons eksem och förklarade att det kunde han minsann lösa genom att massera speciella punkter på hans fötter. Kvackare.