Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  lära mig slakta!  (läst 1454 gånger)

Gräbban

• -
lära mig slakta!
« skrivet: 09 nov-06 kl 19:57 »
Hej
Är det någon i skåne eller nära Älmhult eller så som snart ska slakta kaniner? Jag skulle vilja komma ochvara med för att lära mig slakta och flå. Låter ju hemskt, men det är nog än värre att ge sig på det utan att kunna :o Har inte velat para mina kaninisar än, för det vore en smärre katastrof att ha hundratals kaniner och inte veta vad jag ska göra med dem. ;)
Om det går som en anka, ser ut som en anka och låter som en anka- då är det mycket troligt att det ÄR en anka...

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Re:lära mig slakta!
« Svar #1 skrivet: 11 nov-06 kl 21:39 »
Vi ska slakta om 4-5 veckor då är du välkommen att komma och titta. Vi bor i Hasslarp utanför Helsingborg. Släng iväg ett mail om det låter intressant till:

mariann@klockarenskaningard.se

Mvh
Mariann...
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Dela detta:

* Inloggade just nu

458 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser