Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  AKUT!!!! HJÄLP!!!!!  (läst 6591 gånger)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: AKUT!!!! HJÄLP!!!!!
« Svar #20 skrivet: 02 maj-12 kl 22:12 »
Skrek den också?  Nu börjar det väl ändå bli dags för namngivning?  Här kan säkert komma många förslag, men jag går först ut och föreslår namnet på tråden:

Akut eller Akuta

beroende på åt vilket håll magneten snurrar ...

http://www.alternativ.nu/index.php?topic=132663.0

Akut(a) dog förrgår eftermiddag :( Har glömt att berätta det.
Väldigt märkligt så h*n sprang runt med sina syskon på gräsmattan och jagade flugor typ 3 timmar innan :( Men det var väl inte meningen att h*n skulle leva. För hade inte jag hjälpt h*n ut hade h*n ju dött i ägget.  :/
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #21 skrivet: 03 maj-12 kl 08:10 »
Så tråkigt!  Men hän hade ändå tre dagars relativ lycka?  Ändå något!
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

linisgirl

• Ångermanland
« Svar #22 skrivet: 03 maj-12 kl 22:06 »
Hejsan!
Jag fick hjälpa min lilla gässling ut nu ikväll å den verkar pigg och piper som bara den :) den va full i kladd så tur jag hjälpte den inga hinnor blödde eller nåt så den va redo :) nu är den i kläckaren och piper ska se om den torkat snart :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

430 gäster, 2 användare
gorlan, fall

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser