Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mönster till typ den klassiska fjällrävenjackan  (läst 1504 gånger)

äppelmos på min nos

Mönster till typ den klassiska fjällrävenjackan
« skrivet: 27 apr-12 kl 15:51 »
Någon som har eller vet var man får tag i mönster till en jacka som ser ut som den klassiska fjällrävenjackan, ni vet vad jag menar... väl?

Gillar inte att de man köper är gjorda i polyester och skulle vilja sy en själv i bomullstyg. Men sy på frihand är inget alternativ för mig så ett mönster vore snajdigt. Jag är intresserad av mönster i både barn och vuxenstorlek. Så om någon vet var det finns så snälla dela med er!
Världen behöver fler rumpnissar!

Kawachi

• Allt är möjligt- hela tiden
    • Jämtland
SV: Mönster till typ den klassiska fjällrävenjackan
« Svar #1 skrivet: 28 apr-12 kl 15:44 »
Du får så gärna komma förbi och gå igenom mina drivor av mönster...vet att det finns ett sådant någonstans :P

äppelmos på min nos

« Svar #2 skrivet: 01 maj-12 kl 11:38 »
Jämtland, det var ju inte direkt nästgårds Närke dessvärre. Jag får försöka leta på det med tankekraft härifrån så att det ramlar ut framför fötterna på dig från mönsterdrivorna  ;). Skämt å sido, skulle du råka snubbla över det så är jag intresserad av att köpa eller låna och rita av.
Världen behöver fler rumpnissar!

Kawachi

• Allt är möjligt- hela tiden
    • Jämtland
« Svar #3 skrivet: 01 maj-12 kl 13:06 »
Eftersom jag håller på med en enorm rensning här på torpet så kommer jag göra det förr eller senare. Men just nu tas den största delen av tiden upp, i form av div renoveringar. Jag ska dock prova att komma ihåg dig, men putta gärna upp länken om det dröjer ::)

Dela detta:

* Inloggade just nu

563 gäster, 1 användare
Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser