Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mönster till typ den klassiska fjällrävenjackan  (läst 1514 gånger)

äppelmos på min nos

Mönster till typ den klassiska fjällrävenjackan
« skrivet: 27 apr-12 kl 15:51 »
Någon som har eller vet var man får tag i mönster till en jacka som ser ut som den klassiska fjällrävenjackan, ni vet vad jag menar... väl?

Gillar inte att de man köper är gjorda i polyester och skulle vilja sy en själv i bomullstyg. Men sy på frihand är inget alternativ för mig så ett mönster vore snajdigt. Jag är intresserad av mönster i både barn och vuxenstorlek. Så om någon vet var det finns så snälla dela med er!
Världen behöver fler rumpnissar!

Kawachi

• Allt är möjligt- hela tiden
    • Jämtland
SV: Mönster till typ den klassiska fjällrävenjackan
« Svar #1 skrivet: 28 apr-12 kl 15:44 »
Du får så gärna komma förbi och gå igenom mina drivor av mönster...vet att det finns ett sådant någonstans :P

äppelmos på min nos

« Svar #2 skrivet: 01 maj-12 kl 11:38 »
Jämtland, det var ju inte direkt nästgårds Närke dessvärre. Jag får försöka leta på det med tankekraft härifrån så att det ramlar ut framför fötterna på dig från mönsterdrivorna  ;). Skämt å sido, skulle du råka snubbla över det så är jag intresserad av att köpa eller låna och rita av.
Världen behöver fler rumpnissar!

Kawachi

• Allt är möjligt- hela tiden
    • Jämtland
« Svar #3 skrivet: 01 maj-12 kl 13:06 »
Eftersom jag håller på med en enorm rensning här på torpet så kommer jag göra det förr eller senare. Men just nu tas den största delen av tiden upp, i form av div renoveringar. Jag ska dock prova att komma ihåg dig, men putta gärna upp länken om det dröjer ::)

Dela detta:

* Inloggade just nu

504 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jättenöjd och glad över tidskriften Åter!
/ Märit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser