Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kopiera in egna åter-artiklar?  (läst 2000 gånger)

Elin G

• Uppland
    • Radhusträdgården - köksträdgård på radhustomten
kopiera in egna åter-artiklar?
« skrivet: 13 apr-12 kl 07:48 »
Av en händelse noterade jag att några ämnen jag skrivit om i Åter är tomma i handboken. Skulle jag kunna kopiera in mina artiklar (om jag hittar dem) eller ska det vara texter skrivna specifikt för handboken?
Köksträdgård på radhustomten
http://radhustradgarden.blogspot.com

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: kopiera in egna åter-artiklar?
« Svar #1 skrivet: 13 apr-12 kl 08:32 »
Hej Elin
Javisst, det går förstås bra att kopiera in texter man skrivit till Åter. Jag kan maila dig senaste versionen om du inte har den kvar.
Dock kan man ju få arbeta om texten lite eftersom den inte kan vara i jag-form. Andra måste kunna vidareutveckla texten. Dock går det ju alltid att hitta tillbaks till originalversionen via versionhistoriken (klicka på senast-ändrad-datumet).

Vill man att texten ska behållas som den är får man lägga in den som en undersida till sin egen profilsida.
« Senast ändrad: 13 apr-12 kl 08:34 av Petter B »

Elin G

• Uppland
    • Radhusträdgården - köksträdgård på radhustomten
« Svar #2 skrivet: 13 apr-12 kl 08:52 »
Jag skulle bli jätteglad om du kunde maila dem till mig, så kan jag bearbeta dem. Jag misstänker nämligen att de fanns på en dator som ett barn hällde ett glas vatten över.
Köksträdgård på radhustomten
http://radhustradgarden.blogspot.com

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 13 apr-12 kl 09:09 »
Så, nu är alla texter skickade. Hör av dig om jag ska skicka bilderna också  :)

Roligt att du tar itu med detta, hoppas det kan få igång aktiviteten på barn-avsnittet i handboken.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser