Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Skit oxå!  (läst 1210 gånger)

DiselDoris

• Södermanland
Skit oxå!
« skrivet: 26 jan-12 kl 13:12 »
Fick hem King Suron förra veckan och laddade den med 28 ägg i lördags.Idag började fläkten struls och den kommer antagligen lägga av närsom helst.Vart får man tag i en ny,fort som fanken?Jag menar fläkt alltså(förlåt neinor,jag var jäkligt luddig där :-[)
« Senast ändrad: 26 jan-12 kl 13:35 av Startskott »

Neinor

• Since I am dead I can take of my head
    • Västmanland
    • Dissolve
SV: Skit oxå!
« Svar #1 skrivet: 26 jan-12 kl 13:26 »
Kolla blocket där finns det en del. jag vet inte om nordpost kanske har kläckare.
Does this hairspray make me look fat?
www.dissolve.blogg.se

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #2 skrivet: 26 jan-12 kl 13:49 »
Jag har för mig att nån har skrivit att det funkar med datorfläktar, typ till grafikkort eller moderkort och liknande. Kan du ta loss den och åka till nån datortillbehörsbutik?
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
« Svar #3 skrivet: 26 jan-12 kl 13:54 »
Jag köpte en ny fläkt till min Suro på Kjell & Co tror att den kostade ca 80kr
Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

Dela detta:

* Inloggade just nu

779 gäster, 2 användare
beekeepern, Tiomilaskogen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser