Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ctec  (läst 1439 gånger)

Edgar

• -
    • Kennel Hustomten
ctec
« skrivet: 26 dec-11 kl 11:53 »
I en annan tråd hackas det om ctec och batteriladdning.

Såvitt jag förstår av ctec och deras internationella hemsida är det ett svenskt företag. Annars kan jag inte förstå varför exempelvis deras försäljning i Japan sköts från Sverige? Samt att man kallar sig CTEC SWEDEN AB internationellt.

« Senast ändrad: 26 dec-11 kl 12:07 av Edgar »

Aqualize

SV: ctec
« Svar #1 skrivet: 27 dec-11 kl 17:06 »
Jag vet inte riktigt vad den här nya tråden är till för. Är det bara att säga att Ctek är svenskt? Ja.

http://www.creator.se/pdf/creator_ctek.pdf
Citera
Företaget har idag verksamhet i USA och Kina. Huvudkontor och
utveckling sker dock alltjämt i Vikmanshyttan i Dalarna.

Edgar

• -
    • Kennel Hustomten
SV: ctec
« Svar #2 skrivet: 01 jan-12 kl 13:12 »
Jag startade tråden eftersom det påstods i den andra tråden att ctec var ett av världens största företag på området, med huvudkontor om det nu var i Japan eller USA, minns inte. Den som påstod det har inte protesterat ännu här, så jag antar det är svenskt tills vidare.

Att det är ett av världens största företag inom sin nisch är ju möjligt, men det är i och för sig inget stort företag.

Dela detta:

* Inloggade just nu

510 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser