Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hönsutställningar i norr  (läst 1306 gånger)

ullabulla

• Norrbotten
Hönsutställningar i norr
« skrivet: 01 okt-11 kl 10:33 »
Hej
Vilka hönsutställningar anordnas längst norrut? Har försökt leta på en massa olika sidor men hittar inte nånting.
Skulle vilja åka och titta, är ju rätt så biten av hundutställningar så varför inte hösutställningar med  ;D ;)
Är hushållerska åt Dv.cochiner, 3 hundar ;)

älglund

• Dv. kockiner, Sussex, Orpington, Vithättor, Silkes
    • Västerbotten
    • www.familjenwiklundagren.se
SV: Hönsutställningar i norr
« Svar #1 skrivet: 01 okt-11 kl 11:08 »
Finns ej hönsutställningar här i norra norrland. I helgen är det en utställning i sundsvall tror jag. Det är nog den nordligaste utställningen.
Sambo och  6 barn, 2 hästar,1 hund, 5 katter, 1 kanin, och drygt 100 hönor och tuppar ( dv.kockin, sussex(4 olika färger), orpington, dv.vithättor, dv.silkes, holländsk dvärg, Sabelpoot och ett gäng med blandraser).  www.familjenwiklundagren.se

ullabulla

• Norrbotten
« Svar #2 skrivet: 01 okt-11 kl 11:13 »
Hi hi, tur att man är van att köra långa sträckor då ;)
Tar ju bara 5-6 timmar till Sundsvall hi hi..

_olfi_

• Medelpad
« Svar #3 skrivet: 01 okt-11 kl 21:27 »
Söndagen den 9 Oktober är det fritt fram att besöka Mittsveriges Rasfjäderfäklubbs  årliga bedömningsutställning på Kusten, Bredsand strax söder om Sundsvall - för mer info se hemsidan www.mittsverige.dinstudio.se
Har Antwerpen Skägghöns och stor Cochin i flera färger, stor Sussex Vit/svart columbia, Amerikansk gul gås och Zebrafinkar.

ullabulla

• Norrbotten
« Svar #4 skrivet: 02 okt-11 kl 18:00 »
Jag ska se om jag kan taq mig ner, har vänner i S-vall så jag kanske kan slå 2 flugor i en smäll  ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

484 gäster, 1 användare
skogaliten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser