Tyckte att ha kamera i hönshuset var en riktig rolig ide - och vilken bra bildkvalite det blev till rimlig pris!
Nu när det blir allt mörkare på kvällerna så
vill jag ha lite mer koll på läget 'därinne' Dessutom kan det vara roligt för släkt o vänner på annat håll att kunna 'besöka' tanterna..
Så innan jag beställer så undrar jag om det krävs mycket it kunnighet för att installera och konfiguera? Har engelska som modersmål.. men inte datorska! 
Annars om någon känner till något liknande med samma funktioner som är lätt att installera?
Tack! 
Hejhej
Roligt att du funderar på att skaffa dig en kamera själv!
Att installera så att du kan komma åt den inom ditt eget nätverk är ganska enkelt, men att göra så att det går att komma åt från var man än är kan vara lite knepigt. Instruktionerna som följer med är inte så bra (något man nog ska räkna med när man beställer billiga saker från kina). Men som tur är har många andra köpt kameran och de har bra instruktioner för att lösa olika problem)på engelska). Om du bestämmer dig för att köpa en och inte lyckas med att installera den kan jag alltid försöka att guida dig.
För när man väl har fixat allt så kommer det bara att rulla på, du behöver inte oroa dig för att behöva göra om allt efter t.ex ett strömavbrott.
Här är en blid hur det ser ut när det är installerat
MVH Henrik