Ny frökedja, byta fröer

Startat av Christinaki, 12 Sep-11 kl 14:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Znibban

Jag har skickat PM till Christinaki men jag ska kanske visa här också
jag vill vara med igen  ;D tack för din insats  :D det är så spännande när fröpaketet kommer  ;D längtar redan efter våren  o:)

AnnaC89

Jag vill jättegärna vara med på en frökedja. Det låter så himla kul :-)

tamate

Intresserad så släng med mig =)
-det som inte dödar härdar
www.missneback.se

4-ever

Jag vill också jättegärna vara med igen!
Det är som julafton när paketet dyker upp i brevlådan :)
Har mailat Christinaki, men som Znibban sa kanske man ska visa det här också :)
Göingegetter, Linderödsgrisar, fjällnära kossor, myskankor, skånegäss, höns, gotlandskaniner. Försöker bevara det "gamla" för att överleva ;)

Christinaki

Tjejer...när ni säger att ni mailat mig, menar ni för länge sen eller nu dessa dagar???? Har inga mail från er......

Super med massa nya personer i kedjan!!!
Maila mig era adresser!!!

Jonas från Backfors

Jag har skickat PM men det är kanske bäst att skriva här också att jag är intresserad av att vara med :)
Bor med fru och barn på nästan helt självförsörjande gård i Västerbotten. Nordsvensk brukshäst, Fjällnära kor, Klövsjöfår, Linderödsvin, Bjurholmshöns och Gotlandskaniner.
www.backforsgard.se

4-ever

Jag mailade dig... igår tror jag det var... eller...idag  :-[
Konstigt att du inte fått det?!?
Har skickat PM till dig nu istället med adressen!
Vill ju gärna inte missa att komma med  8)
Göingegetter, Linderödsgrisar, fjällnära kossor, myskankor, skånegäss, höns, gotlandskaniner. Försöker bevara det "gamla" för att överleva ;)

ingelaopeter

Vill också vara med en gång till. Sniglarna tog allt denna sommar, så nya friska tag inför nästa säsong.

Peppiga Pia

Jag mailade häromdagen, hoppas det kommit fram :)

uffeoanette

nu har jag både mailat "via kuvertet" i profilen, skickat pm och skrivit här... så nu hoppas jag det fungerar. Såg det för sent sist det var lista , men är jättesugen... :-)

Christinaki

Ännu en gång..Vad kul med så många nyA!!!!
Påminner alla på alternativa ännu en gång!! Ni har ca 7-10 dar på er tills kedjan startar upp igen!!!

För mig vart det en tomatsommar. Hade knappt nån tid för nånting och efter påskens storm var det typ bara de små tomatplantorna som hade överlevt. Men varför får jag bara minitomater??? Hade sått ca 12 olika sorters men allt blev smått. Supergoda men små. :)
Sen vart det några få vita aubergine, lite paprika och chilli men inge mer.... :( Nu har vi satt potatis och inom 2-3 dar blir det rotfrukts frön som kommer stoppas ner i jorden. Fortfarande inget regn i sikte...ska tom en sväng till stranden idag då det e helt vindstilla....

tinna.m

Citat från: Christinaki skrivet 13 Okt-12 kl 08:16
Ännu en gång..Vad kul med så många nyA!!!!
Påminner alla på alternativa ännu en gång!! Ni har ca 7-10 dar på er tills kedjan startar upp igen!!!
. Fortfarande inget regn i sikte...ska tom en sväng till stranden idag då det e helt vindstilla....
Här regnar det rejält, blåser gör det jämt. Stranden har jag inte varit till på hela sommaren. Odlingarna är minimala. Ankor på plats för snigelreducering.
Står över denna gång, återkommer när den förvänta globala uppvärmningen kommit.
Mest Blues & Jazz i huvet. Bakmes&Snoa. Åså Country

AnnaC89

Jag skickade ett pm till dig christinaki med min address. Jag hoppas att du har fått det annars får jag prova igen.

djeen

Jag vill vara med! Jag skickar min adress till båda symbolerna (mail och PM).

Christinaki

Har fått massa meddelanden här på Alternativ..... Väntar in lite fler sen skriver jag en lista på alla här.

Av ngn aledning har jag inte fått ett enda mail på min privata mail..... Så skicka här istl!!!

flashing22

Hej, jag har mejlat dig ang. intresse och min adress, hoppas det kommit fram! Tycker det ska bli så spännande!!  Helén ( flashing22 )
Bor på landet vid havet,Ostkusten, lever tillsammans med mina Brahma-höns, 2 katt-tjejer, en halvperser och en Bengal, och så en händig sambo!!

Christinaki

Påminnelse för nya frötokiga!!! Anmäl er snarast för ny runda!

tuulis

Jag skickade ett mail till dig Christinaki direkt efter att du sa att du skulle sätta igång med frökedjan igen. Hoppas du fick den. Vill jätte gärna vara med igen :-)

Znibban

Citat från: Christinaki skrivet 21 Okt-12 kl 23:55
Påminnelse för nya frötokiga!!! Anmäl er snarast för ny runda!

Jag har anmält mig flera gånger men vet inte om deet kommit fram som det ska?
Behöver jag anmäla mig igen?

Lena i Fjollträsk

Även jag har anmält mig  på mejl och pm och undrar om det kommit fram?

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

442 Gäster, 0 användare