Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  hälsningar som är ledsna, om I-förmiddagen som postar i felt, delar upp (snus)  (läst 2399 gånger)

britishsnusser

• Gotland
Hälsningar ledsen I-förmiddag, om det är svårt att förstå mig men I-förmiddag genom att använda någon översättningsprogramvara.  Jag förmiddagen som mycket är intresserad i snus och jag, använder den som ett alternativ till att röka, så för mig är den det lik en skadaförminskningsprodukt.  Ledset, om du inte gillar snus utan mig, ha något ifrågasätter angående hur man pastöriserar riktigt tobaken.  Mig förmiddagok med det processaa av danandesnusen - det enda problemet är pasteurization.  , om kanske du vet några avkräver, härskar för pasteurization som du kan berätta mig, att som jag skulle, var mycket nöjd att höra härom processaa.  Precis i fall att postar du på fora som kallas ”SnusOn,” därefter som mitt känt är ”Ansel” på där.  Jag önskar dig som är väl.  Bäst wishes.  Ansel.  :)

Gronavagen

• Uppland
    • 1000 sätt att driva en matte till vansinne- en blogg om att (över)leva med en flock hundar
Kanske det skulle vara lättare att förstå allt om du skrev på orginalspråk (engelska?).  :)

britishsnusser

• Gotland
Kanske det skulle vara lättare att förstå allt om du skrev på orginalspråk (engelska?).  :)

Okay sorry, yes a good idea!  I am British snusser who uses snus so i do not smoke so for me it's a harm reduction product.  I apologise if you do not like snus but i have a question.  I am okay with the process of making Swedish snus except for the process of pasteurization.  Maybe for some people it is a closely regarded secret or something from a distant relative - i don't know - but it seems hard for me to find out information on the pasteurization of tobacco in the snus making process.  Any help you can give me - especially if precise - will be more than appreciated.  In case you are a snusser yourself, my username is "Ansel" on the forum called "SnusOn".  Thank you for reading me!  With best wishes.  Ansel.

Händig Man

• Gäst
Send me a Pm if you want "snus-making! tips or if you wanna know about different flavours that i use ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

414 gäster, 2 användare
Efwa, simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser