Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Infoga bilder i PM  (läst 1655 gånger)

Suss i Sannum

• Västergötland
    • Sannum
Infoga bilder i PM
« skrivet: 04 jun-11 kl 20:50 »
Kanske en gammal fråga, men jag hittar inget inlägg... Hur infogar jag bilder i ett PM?
Här finns en hoper höns i olika raser och japanska/jumbo vaktlar. Titta gärna in på hemsidan och bloggen. Där finns bilder på fjädrarna och lite annat.
www.sannum.eu
http://blogg.sannum.eu

Existens?

• Gäst
SV: Infoga bilder i PM
« Svar #1 skrivet: 04 jun-11 kl 20:54 »
Det finns mängder med frågor om det.. men inga svar :)  Det verkar helt enkelt inte gå.

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: Infoga bilder i PM
« Svar #2 skrivet: 04 jun-11 kl 21:58 »
Jodå, det ska gå. Men bilden måste i så fall ligga ute på nätet nånstans, det funkar inte att bifoga en från hårddisken. Klicka bara på knappen som heter 'infoga bild', då kommer img-taggarna in i meddelandet. Mellan dem så lägger man länken till bilden.
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

503 gäster, 1 användare
Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser