Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny bildtråd; "Dagens Outfit"???  (läst 11302 gånger)

Johanna Sareklint

• Blekinge
    • Johannas hörna
SV: Ny bildtråd; "Dagens Outfit"???
« Svar #40 skrivet: 10 apr-11 kl 09:05 »
dagens hönsöppnaroutfit: Knallblå morgonrock i fleece och gummistövlar! Är det kallt så fäller jag bara upp luvan. Känner mig som en smurf som pilar genom trädgården :)
Tapetsararlärling. Genbank nr 7089 för Bohus-dals-svarthöns. Bronzekalkoner.  Sibirisk kattägare. Odlar-freak med kameran fastvuxen i handen :)
Titta gärna in i min nätbutik www.tildawinge.se och min websida www.sareklint.se/johanna

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
« Svar #41 skrivet: 10 apr-11 kl 11:29 »
dagens hönsöppnaroutfit: Knallblå morgonrock i fleece och gummistövlar! Är det kallt så fäller jag bara upp luvan. Känner mig som en smurf som pilar genom trädgården :)
Det måste vara hönssmurfen ;)

Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #42 skrivet: 15 sep-11 kl 13:14 »
Här är det ju hyggliga temperaturer än men min morgon klädsel är : Vinröd MKT urtvättad morgonrock som hela tiden glider upp , tofflor o inget mera  ;D oftast balanserandes med en kaffekopp o en cigg på väg till djuren .

Annars ser jag ut så här på somrarna på morgonen på väg till hönsen :
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Klara Klarinett

• -
« Svar #43 skrivet: 15 sep-11 kl 13:58 »
Här är det ju hyggliga temperaturer än men min morgon klädsel är : Vinröd MKT urtvättad morgonrock som hela tiden glider upp , tofflor o inget mera  ;D oftast balanserandes med en kaffekopp o en cigg på väg till djuren .

Annars ser jag ut så här på somrarna på morgonen på väg till hönsen :

Ååh härlig bild  :D

JQHANNES

• Gotland
« Svar #44 skrivet: 16 sep-11 kl 19:06 »
Hihi, öppnar för hönsen innan jag går t skolan = alltså, har på mig vanliga kläder! (dock använder jag inte foppatofflor i skolan  ;))

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #45 skrivet: 17 nov-11 kl 21:13 »
Dax att putta upp den här tråden :)
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Fia743

• Blekinge
« Svar #46 skrivet: 21 nov-11 kl 18:34 »
Åh jag ser alltid fullständigt crazy ut på morgnarna  :o
I somras fick jag mig dock en tankeställare då jag i min vanliga "jagborpålandetsåingensermig-anda" struttade ut iklädd sambons boxerkallingar  :o , gamla trasiga tofflor med fårskinn  :o :o OCH sport-BH med håret spretande åt alla håll (jag är inte mager heller) och precis när jag är som mest synlig från vägen så kommer en hel cykelklubb trampande... Kära nån vad de glodde haha!  ;D
Stackars människor.. Denna årstiden är jag iaf något mer påklädd om än inte speciellt välklädd på mina hönsgårdsturer.  ;)
Hönstoka har man blivit ja. En liten härlig flock med Sussex, Welsumer och New hampshire sprätter loss här hemma!

Dela detta:

* Inloggade just nu

558 gäster, 1 användare
Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser