Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Boken "Får" av Sjödin ute nu på Tradera  (läst 1242 gånger)

Jenny på Björkkulla

• Lev idag, imorgon kan det vara för sent!
    • Uppland
Boken "Får" av Sjödin ute nu på Tradera
« skrivet: 01 apr-11 kl 17:27 »
Om någon skulle vara intresserad? Auktionen slutar 2/4 kl 8.46. Fårägarens bibel! Jag har en nyare upplaga som jag är nöjd med även om den ibland är litet väl produktionsinriktad. Uppe i endast 31 kr just nu!
Obs, det är inte jag som säljer!
Edit: såg nu att den verkar vara från 60-talet, kanske litet gammal trots allt...
« Senast ändrad: 01 apr-11 kl 17:32 av Jenny på Björkkulla »
Jag och maken har sönerna (4 och 7 år), döttrarna  (1 och 2 år),  Vi har Hedemorahöns, kalkoner, gotlandskaniner och  katter. Tidigare har vi haft en fjällnära hushållsko och hälsingefår, Vi bor i ett 300 år gammalt torp.

Tord_Lj

• Gäst
SV: Boken "Får" av Sjödin ute nu på Tradera
« Svar #1 skrivet: 01 apr-11 kl 18:16 »
Brukar finnas ofta på  Bokbörsen.
Om man vill bara ha nyare tex.

Själv använder jag hellre Gutefåret's handbok som jag laddade hem från nätet i pdf.
Om man har Gutar och inte Sjödin's bok.
« Senast ändrad: 01 apr-11 kl 18:25 av Ullaredsgården »

Dela detta:

* Inloggade just nu

747 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser