Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Medlemmar i Specialklubben för PrydnadsFjäderfä?  (läst 3201 gånger)

3z

• -
Medlemmar i Specialklubben för PrydnadsFjäderfä?
« skrivet: 30 mar-11 kl 12:11 »
.
« Senast ändrad: 31 jan-12 kl 07:21 av 3z »

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
SV: Medlemmar i Specialklubben för PrydnadsFjäderfä?
« Svar #1 skrivet: 30 mar-11 kl 15:19 »
Jag är med i
Sverges rasfjäderfä förening.
Kullabyggden rasfjäderfä förening.
Ska ble med i fler föreningar sen i vår.
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

lantis

• Västmanland
« Svar #2 skrivet: 12 apr-11 kl 17:28 »
Visste inte att det fanns en prydnadsfjäderfäförening, ska genast gå med i den, tack för tipset.

Bos Maria

• Livet är allt för kort för att slarvas bort!
    • Dalarna
« Svar #3 skrivet: 17 apr-11 kl 09:38 »
Finns det någon mer än jag här på Alternativ.nu som är medlem i Specialklubben för PrydnadsFjäderfä? ( http://prydnadsfjaderfa.se )

Och vilka andra klubbar/föreningar är ni med i?
Jag själv är för tillfället med i 5 olika fågelrelaterade klubbar/föreningar, och dessa är:
- Specialklubben för Prydnadsfjäderfä
- Dalarnas Rasfjäderfäförening
- Svenska Rasfjäderfäförbundet
- Dalarnas Burfågelförening
- Östergötlands Fågelhobby

I nuläget är jag bara medlem i svenska lanthönsklubben men vill bli medlem i andra klubbar/föreningar som passar mig. Tycker att det är lite krångligt att avgöra vilka som jag borde gå med i eftersom det verkar finnas många olika grenar. Vad tycker du jag borde satsa på? Jag har blå påfågel, Mignon-, Peking- och löpanka, Gammalsvenska dvärghöns och jag bor i Dalarna. Jag vill ju inte vara med i fler föreningar än nödvändigt :)
Djurälskare med djur  hemma och på jobbet. Sedan så har jag ju också en underbar make och två busiga barn :)

Bos Maria

• Livet är allt för kort för att slarvas bort!
    • Dalarna
« Svar #4 skrivet: 18 apr-11 kl 08:13 »
Tack för det! Nu känns det lättare :)
Djurälskare med djur  hemma och på jobbet. Sedan så har jag ju också en underbar make och två busiga barn :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

436 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser