Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ni som BARFar och "fuskar" ibland?  (läst 8555 gånger)

Elcyion

• Uppland
SV: Ni som BARFar och "fuskar" ibland?
« Svar #20 skrivet: 22 mar-11 kl 15:43 »
Det ska jag kolla!
Bor hyffsat næra grænsen men svårt att hitta kontakter tycker jag :/

Regga dig på svenska jaktforum och skriv sökes-annonser. Beroende på var jaktlaget finns är olika delar eftertraktade. Runt södermanland (har en tjejkompis där som känner någåt/några jaktlag) är hjärta/lever/njure/lungor... sådant som lämnas kvar. Hamnar du i Östersunds-trakten räknas hjärtat (+ ev. levern) som delikatesser.
Du kan inte få mer än nej ;)
En blogg om två aristokratiska katter som bor ihop en vanlig "svensson-matte"  http://k-r-i-s.bloggplatsen.se/

Just_me

• Småland
SV: Ni som BARFar och "fuskar" ibland?
« Svar #21 skrivet: 22 mar-11 kl 18:07 »
Regga dig på svenska jaktforum och skriv sökes-annonser. Beroende på var jaktlaget finns är olika delar eftertraktade. Runt södermanland (har en tjejkompis där som känner någåt/några jaktlag) är hjärta/lever/njure/lungor... sådant som lämnas kvar. Hamnar du i Östersunds-trakten räknas hjärtat (+ ev. levern) som delikatesser.
Du kan inte få mer än nej ;)

Vad dum jag är som inte tänkt på det  :-[
Klart det finns jaktforum, hehe, inte ens slagit mig!

Tack för tippset!

Dela detta:

* Inloggade just nu

564 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser