Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Allmänna (övriga)fjäderfä ledsentråden.  (läst 1479 gånger)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
Allmänna (övriga)fjäderfä ledsentråden.
« skrivet: 30 jan-11 kl 14:44 »
Tyckte en sånhär tråd borde finnas :-) finns det redan så kan ni ta bort denna..

SKIT! Har berikat naturen med en Berghöna!! Självklart av misstag!
Skulle fylla på mat och en ena fick panik och flög över mitt huvud och ut genom garagedörren och satte sig i en tall!!
Nu har jag bara en höna kvar som springer nervöst runt i buren och ropar på sin kille, hoppas han hör henne och kommer tillbaka!!!

Kan säga att de flyger bättre än jag trodde! Som duvor!!
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

trallallaa

• Gäst
SV: Allmänna (övriga)fjäderfä ledsentråden.
« Svar #1 skrivet: 31 jan-11 kl 17:09 »
Jisses,  vad tråkigt  :'(, den lär du väl inte få in igen?
De är väl som fasaner va?

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: Allmänna (övriga)fjäderfä ledsentråden.
« Svar #2 skrivet: 31 jan-11 kl 17:38 »
Jisses,  vad tråkigt  :'(, den lär du väl inte få in igen?
De är väl som fasaner va?
ja det var riktigt tråkigt :( Det är inte så många som har dem och dem är dyra! Ca 1000 kr för en individ.. Så "1000 kronor åt skogen" :P Idag satt han inte i tallen så han har väl vandrat vidare... Ja de är som fasaner..
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Dela detta:

* Inloggade just nu

450 gäster, 2 användare
gorlan, Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser