Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Våren  (läst 2634 gånger)

AnnikaE

• Södermanland
Våren
« skrivet: 09 jan-11 kl 20:57 »
Snart är det vår och med den kommer Hönsträffarna, jag längtar det är så trevligt att träffa alla höns människor...Annika
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

jasmine83

• Uppland
SV: Våren
« Svar #1 skrivet: 11 jan-11 kl 16:50 »
Ja jag me :D, det e så roligt.

Blir nog en träff hos mig i södertälje i slutet på april men återkommer om det ;).
Hos oss bor förotom 21 hönor med sina två tuppar, 15 myskankor, två hundar, fyra katter och två åsnor...

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #2 skrivet: 11 jan-11 kl 17:50 »
Här börjar tankarna gå om att det ska bli en byledag runt Maj igen. =) Har haft tankarna att ta upp det länge nu men inte blivit av.
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Minnas

• Dalarna
    • Rensbyn´s Höns
« Svar #3 skrivet: 11 jan-11 kl 18:41 »
Dalarnas Rasfjäderfäförening har en träff redan i mars samtidigt som årsmötet då kan man komma och göra sin stämma hörd hur man vill föreningen ska jobba. Och vi kommer även bjuda på fika och ägg kan säljas . Välkomna vi brukar var i Borlänge men mer inf. kommer på våran hemsida.

AnnikaE

• Södermanland
« Svar #4 skrivet: 11 jan-11 kl 20:20 »
Ja jag me :D, det e så roligt.

Blir nog en träff hos mig i södertälje i slutet på april men återkommer om det ;).
Södertälje är nära och bra för mig.
Trio med Ostfriesiska möwen höns ( Tysklant höns). 2 Katter . Har haft höns sen -04.

ramsta

• Uppland
    • Ramsta lasergravyr
« Svar #5 skrivet: 11 jan-11 kl 20:44 »
Vi kommer ha en hönsträff i Ramstalund i år också,det var så himla kul förra året.
April/maj
Vi hoppas på ännu fler höns,ankor och kaniner.
Mvh M.Hessel/Ramsta
http://www.ramstagravyr.se ,6 barn och en helt underbar fru,3 taxar,15 höns

Agdasdröm

• Lyckliga höns = Glädje
    • Uppland
« Svar #6 skrivet: 11 jan-11 kl 21:04 »
Jättekul med Ramsta igen. Var där i höstas och det var välordnat och trevligt. Jag kommer gärna.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #7 skrivet: 11 jan-11 kl 21:06 »
Åååh! Då får ni INTE sätta träffen samtidigt som våran bara, för jag vill kunna komma på eran. ;D Jag ska kolla lite med mamma och dem hur det ser ut mot april, maj... Men tankarna pendlar runt lördagen den 14:e maj här iaf. Får prata med Emils o hans familj i helgen med. =))
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

lazyberserk

• www.Hönsträff.se
    • Södermanland
    • Hönsträff.se
« Svar #8 skrivet: 11 jan-11 kl 21:22 »
Jag håller på små renoverar hemsidan  ;D  Låter som det blir massa saker o skriva upp i kalendern!
www.Hönsträff.se för er som inte visste  ::)
www.Hönsträff.se

Juppepinne

• Östergötland
« Svar #9 skrivet: 12 jan-11 kl 15:05 »
Jag ska ha hönsbytardag den 16 april i Östergötland, Tjällmo utanför Motala. Har lagt in det i kalendern så det är bara att läsa mer. :)
27-årig tjej som bor på landet på en liten gård tillsammans med min sambo, vår hund och massa hönor och tuppar.

Turnit

• Västergötland
« Svar #10 skrivet: 12 jan-11 kl 18:54 »
Ser också fram emot att kunna åka på lite träffar.....Hade gärna velat ordna en själv, men har inte utrymme för det. Lite ont om träffar just runt vårat!
Bor på landet med mina goa ungar, höns, kaniner,ankor och busiga katter !

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
« Svar #11 skrivet: 12 jan-11 kl 18:58 »
blir det nån i åkraberga i år?hos brantas?
Fjäderfän och kaniner

Brokullen

• Dalsland
« Svar #12 skrivet: 12 jan-11 kl 19:07 »
Var bor du Turnit? jag har plats men det känns som det finns så dåligt med höns folk här runt omkring
Bor på en liten gård med man,2 utflugna+1 barn hemma,2 hästar,2 katter,en olde english bulldog och en grandis, vaktlar, mignonankor, linderödsgrisar och en massa höns.

Dela detta:

* Inloggade just nu

607 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser