Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  selklocka?  (läst 2266 gånger)

lantisen

• Fyrbarnsmamma, shettisägare "bondmora-wannabe".
selklocka?
« skrivet: 28 nov-10 kl 20:26 »
Någon som vet var man kan hitta en selklocka? Bjällerkrans finns ju här och var men ingen klocka  :(

pålle

• Gäst
SV: selklocka?
« Svar #1 skrivet: 28 nov-10 kl 20:31 »
Någon som vet var man kan hitta en selklocka? Bjällerkrans finns ju här och var men ingen klocka  :(
köpte mina klocor på loppis sen finns det ju auskultationer antikvites handlare .

esten

• -
« Svar #2 skrivet: 28 nov-10 kl 20:32 »
Gårdsauktioner brukar vara det säkraste men även loppisar kan ha då och då . Annars kan man annonsera .

Blocket och andra internet saiter kan ju också ev. ha .

nordtravare

• Medelpad
« Svar #3 skrivet: 02 dec-10 kl 20:58 »
tradera brukar ha  till bra priser sök på bjällra .

ardennervän

• www.backagard.net
« Svar #4 skrivet: 02 dec-10 kl 23:19 »
Undrar om inte Börje i Floby har sådana. Har för mig jag såg det sist jag var där. Sök på Floby överskott så får du hans nummer.

lars andersson

• Värmland
« Svar #5 skrivet: 27 jan-12 kl 19:56 »
jag tror det finns ett företag som heter Morells som gjuter klockor.någonstans i dalarna.
diversearbetare,småbrukare,vedugnsbagare

ciaston

• Dalarna
    • http://hem.passagen.se/mamovers/
« Svar #6 skrivet: 27 jan-12 kl 20:34 »
www.morellsgj.se
Dom gör klockorna i Mora

Brukar finnas på auktioner här uppe i Dalarna också.
5 barns mamma på landet, som föder upp mini shettis och har ett gäng dv. kochin i olika färger  + 3 hedemora .
Har en kinesiska nakenhund och en chihuahua.
Hamnar gärna i helvetet för där behöver man bara sitta eldvakt och i himmlen så vet jag att det bara blir en massa tjafs om övertid och dyligt..

nordtravare

• Medelpad
« Svar #7 skrivet: 28 jan-12 kl 10:39 »
Det finns även ett företag i gustafs utanför borlänge som gjuter klockor ,man kan även få egen text på dem.

Dela detta:

* Inloggade just nu

483 gäster, 1 användare
LarryGeano

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser