bilder på våra KATTER!

Startat av mysfaktor, 27 Nov-10 kl 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

anette i bugared

Simsen och Bennet värmer rumpan i 24 Mbits fart :)
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

Azoo-Lina

Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

hönsmamman Jill

Har ett glatt gäng Hedemorahöns, 6st tackor och Bäärtil Bagge. 4 st Jack Russell Terrier, 1 st Hamiltonstövare och sist men absolut inte minst 1 st American Foxhound.
Bor på landet i Västerbotten och storm trivs med livet och djuren.

Blekslättens Gård

Sixten är lite trött ;D

anette i bugared

Citat från: Azoo-Lina skrivet 11 Nov-11 kl 08:18
Fiiiiiiiina orientaler  :-*
Jättefina och väldigt speciella till sättet :)
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

Paradisgården

Citat från: Nilsegårn II skrivet 11 Nov-11 kl 08:51
Sixten är lite trött ;D

Haha, vad söt han är! :D Är så sugen på en liten...
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

Jennyt

CitatSixten är lite trött

Har du kollat så att han lever ;D..... sötsixten :-*
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

Anette

Citat från: Nilsegårn II skrivet 11 Nov-11 kl 08:51
Sixten är lite trött ;D

Ha ha, katter är för roliga. Sover på de mest underliga ställen, men vedklabbar.. är det verkligen så skönt ???
...when the last individual of a race of living things breathes no more, another heaven and another earth must pass before such a one can be again.

William Beebe

Spindel

Citat från: Johanna S skrivet 09 Okt-11 kl 20:50
Ett dagsfärskt foto på min fyraåriga tiger Boris, sibirisk katt.

asså så vacker katt
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

jkhansson

Mina tre härliga katter som söker nytt hem. alla e syskon och ca 2 år. som synd e så bråkar killarna nästan hela tiden med varandra.

Spindel

oooooakim  ;D
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

sisel

Ibland blir Siri så oändligt trött på hankatterna som aldrig någonsin tycks växa upp...  ::)

RonjaRövardotter

Här är Findus.

Snövit.

Lilla Grå som var Snövits dotter, blev överkörd precis efter kastreringen vid 1 års ålder...

Snövit och Lilla Grå, några timmar innan hon dog.
Bor i paradiset med sambo, barn, katter, quarter, exmooreponny, shettis, gotlandskaniner, höns (hedemora, faverolle, dvkochins, appenzeller,  isbarkorsningar).
Planerar för inköp av en cane corso 2013!

Nina W

Vacker bild av kattvænskap mellan snøvit och lilla grå. Kanske en trøst att ha tagit ett fint kort så næra hennes død.

ChristinaR

Jag heter Gosan och jag äger den här soffan!

Livspusslet

katterna pip pch murre häromdagen:

Skiftestads

"Who cares?"  ;)
Bor på et småbruk på västkusten av Norge, med barn, mann, katt, islandshästar, höns, får och kaniner.

Travelerhorses

KamiSama och BellaDonna gosar i sängen.
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Travelerhorses

När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Neinor

Så fin hon är! Det är extra kul när man upptäcker satanshuvudet i bakgrunden 8)
Does this hairspray make me look fat?
www.dissolve.blogg.se

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

559 Gäster, 0 användare