Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Dom äter varandra......  (läst 9185 gånger)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Dom äter varandra......
« Svar #20 skrivet: 27 jan-11 kl 08:49 »
Nu har det hänt, efter att ha gått ihop i flera månader. ::) Kärringen har hackat tuppen så han har en fet blåtira och ett litet sår i nacken! >__< Förbaskade djur!
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Astra

• Uppland
SV: Dom äter varandra......
« Svar #21 skrivet: 27 jan-11 kl 09:08 »
Hmn, någon borde uppfinna en hjälm för vaktlar... Jag menar, finns det blöjor till höns så...  ::)
Bor mellan Uppsala och Norrtälje med maken, lille sonen (3år), lilla dottern (0år), 2 katter och några sussexhöns, en orpington, en stilig Marantupp, Isbar-tonåringar, två franska nakenhalsar, blandisar och japanska vaktlar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser