Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Försvåra för minken och mården  (läst 972 gånger)

Imina

• Skåne
Försvåra för minken och mården
« skrivet: 11 sep-10 kl 13:48 »
Har någon svar på hur stora/små hål eller springor minken och mården kan klämma sig igenom?
Mamma, myskankskötare och svinaherde.

Nettis

• Smörblommans Siv
SV: Försvåra för minken och mården
« Svar #1 skrivet: 11 sep-10 kl 19:25 »
Väldigt små hål. Får de bara in huvudet så kommr kroppen också in. Det rör sig om några cm vad jag har hört av utsatta kompisar.

Imina

• Skåne
SV: Försvåra för minken och mården
« Svar #2 skrivet: 13 sep-10 kl 19:57 »
Usch, jag var rädd för det. Hoppas den går i fällan snart. Nu när den vet var den kan dinera, så känns det som att den kommer göra allt för att ta sig in...
Mamma, myskankskötare och svinaherde.

Dela detta:

* Inloggade just nu

478 gäster, 1 användare
Ollefund

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser