Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  orolig höna  (läst 1828 gånger)

hönsmamma 11

• Södermanland
orolig höna
« skrivet: 08 sep-10 kl 09:57 »
hej har en fråga fick en ny höna för 2 dagar sedan idag är hon lite orolig springer runt ute och går in o ut, när hon kommer in så kraffsar hon i spånet och lägger sig, upp igen byter plats. ::) är det så att hon ska lägga ett littet ägg kanske eller ett stort :D

hönsmamma 11

• Södermanland
SV: orolig höna
« Svar #1 skrivet: 08 sep-10 kl 10:51 »
är man dum eller är man dum, det har kommit ett ägg ;D, och jag trodde hon inte trivdes ::)

Lyckliga Höns

• www.lyckligahons.n.nu
    • Skåne
    • Lyckliga Höns
« Svar #2 skrivet: 09 sep-10 kl 10:11 »
Haha, är man hönsmamma så är man   ;D
Skånska Blommehöns, Derco/derco, Sussex, RIR, Isbar, Dvärg Kochin, Chabo, Dvärg Silkes, Maran
Har hönsuppfödning i mycket  liten skala med fokus på djurens välmående.

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #3 skrivet: 09 sep-10 kl 10:54 »
Det bara visar att du bryr dig om dina djur! Fortsätt med det och grattis till ägget  ;D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

hönsmamma 11

• Södermanland
« Svar #4 skrivet: 09 sep-10 kl 20:49 »
man gjör så gott man kan , men ibland så undrar hurdet står till med en. :-[ går här och pratar med pullorna så hajar man till och tittar bort mot grannen..... phuu han var ej ute så han hörde mig nog inte :P ::)

Dela detta:

* Inloggade just nu

510 gäster, 1 användare
Toothpaste

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser