Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Äggkläckare på tradera! 200:-, 4 timmar kvar. (plats för ca:200 hönsägg)  (läst 2173 gånger)

Månskensbonden

• Uppland
Min dröm är att ha en mysig liten gård tillsammans med min fästmö Sara där vi kan ha våran lilla vovve Theo(Jackrussell), hennes katter, mina ankor, höns, får, kaniner och kvigor.

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
Vart bor de??
Tele??
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

gernsö

• Skåne
det är tradera oskar, där bjuder man på saker, man kan inte ringa dem.... gå in på sidan så kan du se vart de bor. man måste hämta den...
Kör hårt, livet är så jävla kort.
Här finns många djur men avel på sussex stor vit col, dv cochin,  korsningsgäss, myskankor i udda färger och sumatra.
Har ko, häst, hund,får, katt och sambo...

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
det är tradera oskar, där bjuder man på saker, man kan inte ringa dem.... gå in på sidan så kan du se vart de bor. man måste hämta den...
Jo jag vet att man lägger bud.
Hittade var de bor nu.

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
GRRRRR, vill ju ha den! Dock så är jag inte myndig och får inte skapa någon användare där :( jag som letat sååå...
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
GRRRRR, vill ju ha den! Dock så är jag inte myndig och får inte skapa någon användare där :( jag som letat sååå...
Din mamma kan ju lägga ett bud!

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
Din mamma kan ju lägga ett bud!
Går inte, min bror har använt min mammas och fått den avstängd  ::)  :(
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Fredrikslund

• Södermanland
Går inte, min bror har använt min mammas och fått den avstängd  ::)  :(

din syrra? ;D

Gröneholms fjäderfä

• Gäst
Är ingen intr så bjuder jag på den då. För det ligger inga bud ännu.

lantidyllen

Synd att det är så långt bort för mig, annars hade jag bjudit friskt.. Men det blir faktiskt billigare för mig att köpa en ny äggkläckare för 2500-3000 än att åka och hämta den som ligger på tradera.. Synd!

Bokdungen

• Skåne
    • Bokdungen.se
Vi är intresserade så om du inte vill ha den så behöver du inte bjuda mer  ;D

Gröneholms fjäderfä

• Gäst
Jo nu har jag redan pratat med min kompis så nu kan jag inte lägga ner.

Bokdungen

• Skåne
    • Bokdungen.se
Grattis till kläckaren!  ;D

Gröneholms fjäderfä

• Gäst
Tack, ska hämta den nästa vecka. Får se vad jag köpt för något...hoppas den funkar, tydligen skulle det vara vattenburen värme, fattar inte riktigt men det funkar säkert.

gernsö

• Skåne
Kan vara som i min gamla svea kläckare, där är det kopparrör i taket som ger värmen, svårt att förklara men det fungerar i alla fall.....
Här finns många djur men avel på sussex stor vit col, dv cochin,  korsningsgäss, myskankor i udda färger och sumatra.

Gröneholms fjäderfä

• Gäst
Japp det var precis vad det var. Ja vi får se om jag får igång den. Lite renovering av insidan så ska det nog gå. Vattnet värms upp av en vattenvärmare i alla fall, men jag tror den gått på fotogen förr =)

Gröneholms fjäderfä

• Gäst
Frågan är bara var den ska stå ;D, den är STOR ;D

Ska bli kul att se min mans min när han kommer hem ;D

gernsö

• Skåne
ta gärna en bild på den, kan se om det är en likadan som min,  vi hade två, gjorde om den ena till en kläckare och den andra behöll vi som ruvare, men den är egentligen  både ruvare och kläckare.  Fungerade faktiskt jättebra. Står kvar här hemma men används inte nu , har andra som jag använder. fanns det lådor med till den och allt som ska vara innuti....

Gröneholms fjäderfä

• Gäst
Japp allt fanns med + utförlig beskrivning. Kvinnan jag köpte den av berättade hur jag skulle göra. Den funkar säkert som den är men jag vill byta ut till en riktig termostat så det gör jag nog. Ska fixa bilder.

Dela detta:

* Inloggade just nu

440 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser