Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  spegel spegel på väggen där...  (läst 975 gånger)

Anso1971

• Dalarna
spegel spegel på väggen där...
« skrivet: 19 maj-10 kl 14:31 »
...säg vem som vackrast i landet är...
« Senast ändrad: 19 maj-10 kl 14:41 av Anso1971 »
Medlem i JAK, amningshjälpen och sv. byggnadsvårdsföreningen, ammade min yngsta i 3½ år, har alltid känt mig udda och sagt att jag är född under fel århundrade, skönt att hitta hit!
Bor med mina tre barn på en gård med äppelträd, hallonbuskar, höns och utsikt över Siljan.

Anso1971

• Dalarna
SV: spegel spegel på väggen där...
« Svar #1 skrivet: 19 maj-10 kl 14:40 »
Nytt försök, blev ju för liten bild!
Medlem i JAK, amningshjälpen och sv. byggnadsvårdsföreningen, ammade min yngsta i 3½ år, har alltid känt mig udda och sagt att jag är född under fel århundrade, skönt att hitta hit!
Bor med mina tre barn på en gård med äppelträd, hallonbuskar, höns och utsikt över Siljan.

Trasslan

• Drömmar är till för att förverkligas☺
    • Medelpad
« Svar #2 skrivet: 19 maj-10 kl 15:18 »
De är då för rara hönsen :D Min dotter hittade fyra stycken inne i köket igår :o Hon tyckte dock att det värsta av allt var att hon inte ens reagerade, utan bara stilla konstaterade att där står det några höns... Sedan när hon skulle sätta sig och äta kom hon på att de nog inte borde vara där ;D
Helsingefår genbank, lite blandade höns, hundar och katt.

Oggy

• Östergötland
« Svar #3 skrivet: 19 maj-10 kl 21:35 »
"lika barn leker bäst"
en spegel till en mobbad höna kanske vore något :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

555 gäster, 3 användare
Davvan, Tiomilaskogen, MickeMård

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser