Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vilken blomma/växt?  (läst 1648 gånger)

Bojen

Vilken blomma/växt?
« skrivet: 03 maj-10 kl 21:52 »
Får inte in bilden. Sorry.
« Senast ändrad: 03 maj-10 kl 22:04 av Bojen »

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: Vilken blomma/växt?
« Svar #1 skrivet: 03 maj-10 kl 21:53 »
Ser inte nån bild tyvärr, bara en bruten länk?!
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Bojen

« Svar #2 skrivet: 03 maj-10 kl 21:56 »
Jag har problem med att lägga in bilden. Vet inte hur man gör. Sorry

ChristinaR

• Västergötland
    • Elins trädgård
« Svar #3 skrivet: 03 maj-10 kl 22:03 »

Lägg in bildlänken mellan de två [img]

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
« Svar #4 skrivet: 04 maj-10 kl 08:11 »
Jag har problem med att lägga in bilden. Vet inte hur man gör. Sorry

Eller om du har den sparad på datorn: klicka på "Fler alternativ" som finns under rutan där man skriver sitt inlägg, då kommer det en knapp upp där man kan leta fram bilden och bifoga direkt i inlägget.
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

494 gäster, 2 användare
Niklas81, Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser