Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hamnat i en riktigt sur situation, hur fasen ska jag göra!? >:(  (läst 3589 gånger)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Testade att söka på e-posten på google... Inga träffar, tyvärr.  :-\
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Skit i dom ! Glöm dom ! Dom har förverkat sin tid !
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Hittade personen genom lokaldelen. Sms:ade vid 14:00 tiden idag och meddelandet kom fram...

INTE ETT LJUD! Inte ett sms, inget mejl, ingen uppringning.  :-\ Jag känner att jag INTE har lust att ringa. De får dem göra om de är intresserade... Vilket känns sådär, njäää.  :-\
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

lotta 69

Skulle jag vart du så skulle jag skitit i dom nu ! :) Dom verkar inte intresserad bara en inpuls grej kanske av kvinnan ,

Edward.

• A NOBLE SPIRIT EMBIGGENS THE SMALLEST MAN
    • Gästrikland
Om de skulle ha dom till jul kanske skulle dom ge bort dom men den som skulle få dom inte uppskattade att bli ank ägare !

Pengar ska de endast ha tillbaka om det finns kvar efter dina omkostnader för mat husrum och vård ..... punkt... stå på dej om det blir diskursen.

De har förbrukat allt trovärdighet som kund...!

Om mot förmodan att det skulle har hänt dem något så kan man hoppas att de har försäkringar som täcker deras förluster.
Du ska inte behöva ta på dej deras misslyckande eller slarv.
         Det är inte dit fel/problem det är du som är utsatt för deras nonchalans och ointresse.       mvh mr bart  :P
"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre." Nalle Puh

malmolund

• Skåne
    • Sunnanå Häst
Sälj igen. En gång sålde jag en häst (billig visserligen) och fick betalt i förskott. Köparna kom aldrig och hämtade hästen. Vi pratades vid och de erkände att det var ett "infall" och att de inte ville ha hästen. Jag sålde hästen igen (dyrare denna gången :)) och behöll pengarna från båda försäljningarna. DET kallar jag för en bra affär!!
Skånska blommehöns (med och utan hätta) och sussex (stor ljus columbia)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Det var sambon som ville ha ankor och skulle få i julklapp. Jag frågade om presenten blev uppskattad och japp, det blev den!

De har fortfarande inte hört av sig... Tiden tickar emot deadlinen på fredag. På lördag åker en ny annons ut på dem (för nu får jag inte tag i den andra intresserade eller, men denna person har jag träffat och pratat mycket med förut, så litar på att den hör av sig om hur den vill ha det).

malmolund

• Skåne
    • Sunnanå Häst
Det tycker jag du kan göra med gott samvete!!
Skånska blommehöns (med och utan hätta) och sussex (stor ljus columbia)

eva f

• Ångermanland
Då jag säljer djur tar jag alltid handpenning! Men jag varskor också både skrifligt och muntligt att den inte återbetalas om man ångrar sig eller inte hämtar djuren vid avtalad tid. En gång hade jag sex !!! kultingar som var bokade men ingen kom och hämtade. Efter det blev det handpenning.Jag tycker att du gör alldeles rätt!! Vänta inte längre!

Per Gynt

• Gäst
Men nu räcker det väl med tramsandet! Sälj ankorna med lugnt samvete!

Dela detta:

* Inloggade just nu

555 gäster, 2 användare (1 dolda)
skräptanten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser