Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kala fläckar??  (läst 1014 gånger)

byggarebobbit

Kala fläckar??
« skrivet: 05 feb-10 kl 09:36 »
  Ajajaj vad är det som händer? Jag har 4 hönor o 2 tuppar o nu har 2 hönor o den dominanta tuppen börjat tappa fjädrar i svanken innan stjärtfjädrarna. Kan det vara osämja eller ohyra? MVH
Rosa torp med liten gård stor hund många katter fem blommehöns med tupp o två parakiter massa grodor snart hästar kanske grisar växthus land blommor massa bakom än mer framåt. tror igen, som faan

saraviktoriad

• Södermanland
SV: Kala fläckar??
« Svar #1 skrivet: 10 feb-10 kl 20:49 »
Kan det inte vara så enkelt att de börjat rugga?
Klart det går att leva och bo som på landet, samtidigt som man bor i Sveriges huvudstad. Eller ja, snarare strax utanför så att barnen, katterna och åsbohönsen kan strutta runt fritt i trädgården samtidigt som jag förvandlar den till drömmarnas trädgård!

Dela detta:

* Inloggade just nu

668 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser