Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Få ut bult..  (läst 13205 gånger)

Troy McClure

  • Inlägg: 553
    • Västmanland
SV: Få ut bult..
« Svar #20 skrivet: 31 jan-10 kl 20:55 »
När jag var liten åkte alla barnfamiljer i Simca, Bubbla eller Amazon. Ungarna for runt i bilen utan bälten. :)

 

Ulric Eriksson

  • Gäst
SV: Få ut bult..
« Svar #21 skrivet: 31 jan-10 kl 21:33 »
Minns jag rätt hade bubblan en "grop" i hatthyllan där det passade bra att ligga för den som, likt mig, var liten nog. Tur sånt inte var farligt på den tiden.

Troy McClure

  • Inlägg: 553
    • Västmanland
SV: Få ut bult..
« Svar #22 skrivet: 01 feb-10 kl 04:03 »
Du minns helt rätt, Ulric. Där låg man och kedjeåt röda remmar på väg till sommarstugan!

Strajder

  • Inlägg: 762
    • Aspegården
SV: Få ut bult..
« Svar #23 skrivet: 14 mar-10 kl 09:12 »
Ett gammalt trick för att få loss avbrutna bultar om man har en MIG-svets visas i video på Youtube:
How to MIG Weld : Removing a Broken Stud for MIG Welding



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

335 gäster, 3 användare (1 dolda)
Dalibor, Hans Hultén

* Forum

* Om tidningen Åter



- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser