Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur gammal blir en....  (läst 2569 gånger)

berglundskan

• Västmanland
    • thelifeinmöklinta
Hur gammal blir en....
« skrivet: 22 dec-09 kl 09:02 »
....en japanskt vaktel? Ungefär!
Bor i rött torp med man, 2 barn, 2 katter, 2 kaniner, 2 ankor & 1 get. www.moklintabrollop.blogg.se

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Hur gammal blir en....
« Svar #1 skrivet: 22 dec-09 kl 10:26 »
Beror på hur mycket den värper under sitt liv men ca 2 år gammal. Yngre om de blir riktigt hårt triggade och äldre om de inte värper så mycket.
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

trallallaa

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 22 dec-09 kl 20:38 »
en kinesisk då?

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #3 skrivet: 22 dec-09 kl 20:52 »
Det vet jag inte. xD Men de blir äldre än japaner iaf. har jag för mig. :P
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Dela detta:

* Inloggade just nu

398 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser