Jag tycker det är helt OK att skriva om detta här i forumet. Var ska man annars få kontakt med andra kaninintresserade om inte föreningen som man är medlem i har ett fungerande forum? Här finns ju många av de som också är medlemmar i föreningen och man behöver ju inte gå in och läsa alla inlägg om man inte tycker att det är något av intresse.
Jag för min del har irriterat mej på angoraföreningen av samma skäl, jag blev medlem i augusti och har ännu inte fått något välkomstbrev eller ens en vink om ifall min medlemsavgift kommit in. Det står att det ska komma ut 6 tidningar om året??? Har inte sett någon än.
Jag tycker det är bra att folk reagerar och orkar säga ifrån, själv är jag dålig på sådant och i slutändan är det ju föreningen som förlorar på detta. Jag för min del funderar på att inte förnya mitt medlemsskap nästa år eftersom man ändå inte får något för pengarna som man betalat in.
Kanske jag ändrar mej om någon från föreningen kommer med en bra förklaring och ursäkt här och då har ju faktiskt detta forumet en funktion. Så vitt jag vet så finns det inte forum eller ens en kontakthänvisning på angoraföreningens hemsida och här finns ju som sagt var andra kaninintresserade, kanske till och med någon från föreningen?