Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  artikel om mig...  (läst 1734 gånger)

bondelinda

• Stöd globalt - handla lokalt
    • Västergötland
    • Svingsåsen
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

gustos

SV: artikel om mig...
« Svar #1 skrivet: 18 aug-09 kl 21:29 »
Läste artikeln om dig, roligt. ;)

Attes matte

• Jämtland
« Svar #2 skrivet: 18 aug-09 kl 21:30 »
Härligt!  :D Kul när folk törs sticka ut hakan lite...  ;) Har du vakthundar?  ;D
Och som vanligt kommer det korkade kommentarer, med sånt väntar man sig ju...

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

louise

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 18 aug-09 kl 22:23 »
Nu har jag också hjälpt dig. Fan vad hopplösa kommentarer.

Weasel

• Skåne
« Svar #4 skrivet: 18 aug-09 kl 22:32 »
Fan vad hopplösa kommentarer.

Japp!

"-Räcker intr redan de "vanliga" köttet som finns att köpa?"  Undrar om de inte vet att det också är före detta levande söta djur... Men kaniner är väl lite extra söta... :)
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

Potatisblomma

• Södermanland
« Svar #5 skrivet: 18 aug-09 kl 22:49 »
Åh, vad kul att läsa  :D
Landsflykting i storstan...

LillaSophie

• Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #6 skrivet: 19 aug-09 kl 00:31 »
"-Räcker intr redan de "vanliga" köttet som finns att köpa?" 

::) fast med lite närmare eftertanke  :'( man ska ha medkänsla för sina medmänniskor. tur att det inte gör så ont för dem ...
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

brantas

• www.brantas.se
    • Halland
    • brantas
« Svar #7 skrivet: 19 aug-09 kl 06:55 »
jättekul att läsa !
jag har lagt in en länk från min hemsida där jag försöker få med så mkt kaninsnack i tidnignarna som möjligt! så där finns de oxå med nu !
Planerar Hönsbytardag i Väröbacka den 20/4 mer info på www.brantas.se
ALLA är välkomna !

bondelinda

• Västergötland
    • Svingsåsen
« Svar #8 skrivet: 19 aug-09 kl 08:22 »
Härligt!

Tyckte att artikeln var väldigt bra skriven, mkt företagsam  ;D
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

Meissner

« Svar #9 skrivet: 19 aug-09 kl 09:07 »
Jättekul! Grattis!
Skrev också en kommentar.

Reagerade också på kommentaren om "vanligt kött". Vad menas med det!? Muskler som muskler, oavsett vilket djuret är. Så länge djuret har haft ett bra och drägligt liv så! :)
Meissners Kaningård: www.meissners.se
Kontakt: anna@meissners.se

Attes matte

• Jämtland
« Svar #10 skrivet: 20 aug-09 kl 01:15 »
::) fast med lite närmare eftertanke  :'( man ska ha medkänsla för sina medmänniskor. tur att det inte gör så ont för dem ...

Fy fan, vilken rolig insändare!!!  ;D Jo, för ica-köttet bara materialiserar sig i kyldiskarna, och inga djur kom till skada under processen...  ::) Jag skrattar så jag kissar snart på mig!!!  ;D

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Gösta

« Svar #11 skrivet: 20 aug-09 kl 19:23 »
Inläggen från "morötterna" visar ju bara brist på kunskap och för mycket av TV-serier som "Lille Skutt" :)
Gör som jag, ta det som marknadsföring. Ju mera som pratas om kaninkött dess bättre försäljning.
När jag var i hetluften hos DBF ökade min försäljning dramatiskt. ;D Borde väl tacka dem för draghjälpen... :-*
Gösta

bondelinda

• Västergötland
    • Svingsåsen
« Svar #12 skrivet: 21 aug-09 kl 10:18 »
Inläggen från "morötterna" visar ju bara brist på kunskap och för mycket av TV-serier som "Lille Skutt" :)
Gör som jag, ta det som marknadsföring. Ju mera som pratas om kaninkött dess bättre försäljning.
När jag var i hetluften hos DBF ökade min försäljning dramatiskt. ;D Borde väl tacka dem för draghjälpen... :-*
Gösta

Japp, att en artikel i tidningen gör susen märks... jobbarkompisarna har lämnat in sina beställningar nu, förut har det varit tveksamt

Dela detta:

* Inloggade just nu

544 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser