Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hjälp  (läst 661 gånger)

loopita

• Västmanland
Hjälp
« skrivet: 15 aug-09 kl 22:27 »
Funderar på att börja med kaninupfödning för husbehov (slakt) men kan igentligen ingenting. Fins det någon i närheten av Hallstahammar (Västmanland) som vill vara min vägledare? Som jag kan få komma och kika på hur det funkar och kan ge mig tips och råd om burar, raser och allt annat man behöver veta?
Litet kollektiv i underbart gammalt hus mitt i skogen, med sällskap av en hund och två katter

LillaSophie

• Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
SV: Hjälp
« Svar #1 skrivet: 16 aug-09 kl 00:21 »
du kan ju börja med att lusläsa forumet, så får du nog svar på en hel del frågor.
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

Gösta

« Svar #2 skrivet: 16 aug-09 kl 17:22 »
Du kan gå en utbildning på Vreta Kaningård. Gå in på www.vretakaningard.se Finns plats kvar.
Gösta

loopita

• Västmanland
« Svar #3 skrivet: 18 aug-09 kl 22:43 »
En sån kurs vore ju perfekt, men jag kan typiskt nog inte nån av de helgerna... Varför ska ni inte ha några fler kurser?
Litet kollektiv i underbart gammalt hus mitt i skogen, med sällskap av en hund och två katter

Dela detta:

* Inloggade just nu

677 gäster, 2 användare
Smålandstokarna, Radar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Genuin och läsvärd! Bra tips och idéer för att stå på egna ben.
/Camilla W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser