Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Nu börjar dom bli lite väl uppkäftiga...  (läst 1097 gånger)

ela84

Nu börjar dom bli lite väl uppkäftiga...
« skrivet: 11 apr-09 kl 14:11 »
När jag fyllde på mat å vatten idag tyckte min ena lilla hona (Klara) att kon skulle ta en upptäcktsfärd i vardagsrummet (har deras territorium på golvet för tillfället) Hon sket fullständigt i att jag satt precis där hon skulle gå, utan hoppade ut å gick lugnt förbi å bara ignorera mig totalt, var tog respekten för matte vägen >:( :P
Så nu går dom alla 3 strax utanför sin bur å tycker att livet e jätte spännande.

Här kämpar jag me mossa, gräs å springer me stubbar in å ut varannan dag, så vill dom inte ens va där inne, utan de e mer spännande att stå utanför å titta på mattan ;)

Glad påsk på er!
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

Dela detta:

* Inloggade just nu

869 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser