Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Nu har jag äntligen blivit kycklingmamma!!  (läst 902 gånger)

Hönan

Nu har jag äntligen blivit kycklingmamma!!
« skrivet: 16 apr-08 kl 10:13 »
Hej! :) Lovade att berätta hur det gått för min lilla ruv höna Otilia som ruvat på 14 ägg. 2 ägg var obefruktade, i 3 av äggen klarade sig inte kycklingarna ut :'( Men igår fick jag 8st underbara små dunbollar, dom är bara sååå söta!  :-* :D och sen är det fortfarande en liten kylling som inte orkat ut ur ägget än, men den rör sig fortfarande  i ägget så jag hoppas verkligen att den klarar sig!! :-\
hönstokig! Har blandrashöns på gården.

Grevegården

• Rätt fångad räcker dagen ända fram
    • Skåne
    • Grevegården
SV: Nu har jag äntligen blivit kycklingmamma!!
« Svar #1 skrivet: 16 apr-08 kl 10:25 »
Grattis till dina dunbollar.
jag vet inte hur långt du kan tänka dig åka för att hämta kycklingar, men araucana kycklingar finns till salu på blocket.se/skåne
Uppfödare av maine coon katter, pelargonsamlare, hönsälskare, fårägare, hästägare

Dela detta:

* Inloggade just nu

549 gäster, 1 användare
Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser