Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lilla Moon  (läst 212100 gånger)

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
SV: Lilla Moon
« Svar #1840 skrivet: 26 okt-09 kl 16:00 »

Är det inte coolt, så säg..! Nu idag kom den.. Nu skall ingen slippa undan att få betala.. haft tillräckligt av dessa som snuvar en på kronor och euro.. tyvärr..  :'(

Bra Palleman! Skulle behöva något liknande. Är trött på att kunder inte betalar sina fakturor.  >:( Hävdar att brev kommit bort, bara för att de inte kan hålla ordning på sin egen post.  >:( Är det någon slags hyrhistoria eller har du köpt den?
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

andtol

• Gäst
« Svar #1841 skrivet: 26 okt-09 kl 16:14 »
Kan man inte betala i förväg?

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1842 skrivet: 26 okt-09 kl 16:23 »
Bra Palleman! Skulle behöva något liknande. Är trött på att kunder inte betalar sina fakturor.  >:( Hävdar att brev kommit bort, bara för att de inte kan hålla ordning på sin egen post.  >:( Är det någon slags hyrhistoria eller har du köpt den?

Man hyr den via Babs.. / Swedbank.. kul liten tingest.. sitter och lär mig den, men enkel sak.. så nu kommer jag slippa höra *Oj. tar ni ej kort..*, eller *Ehh.. jag gjorde visst slut på kontanterna, men jag betalar då jag kommer hem*.. Näru.. nu är det "no mercy"..

Kan man inte betala i förväg?

Yes U can.. men 95% av alla bokningar går via Booking och Hotels.. och där kan man ej betala i förväg..
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1843 skrivet: 27 okt-09 kl 15:02 »
Sådär ja.. i kort betalningarnas snårdjungel så har jag gjort rätt för mig.. men man blir kluven och känner sig elak då man drar folks kort.. men har man gjort fel så har man  :) Rätt skall va rätt..

Adis, han kom och väckte mig och såg ut så här imorse ;D med ett ROSA ÄGG i näven.. cooolt.. nu jädrar är damerna igång. Här skall ätas ägg  :P

Dags att jobba vidare ...;)
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1844 skrivet: 09 nov-09 kl 19:08 »
Även fast jag är numera dålig på att skriva här så händer det saker på torpet.

Hönsen gömmer ägg, katten sover, Adis börjar snart fira 5 års jubiluem på sin 25 års dag.. och det byggs ett nytt rum.. ett sovrum, nummer 4. Som blir Adis present kan man säga.. vi har inget eget sovrum nu, då det gamla håller på att bli fin matsal...  ;D
Bilder kommer...

eka

• Värmland
« Svar #1845 skrivet: 09 nov-09 kl 21:24 »
Tack palle, tyckte tråden hade hamnat lite lång ner :D
Alla söker Nyckeln till lycka, men det kanske inte är låst!

Iselin

• Gäst
« Svar #1846 skrivet: 11 nov-09 kl 17:52 »
allt¨å jag är bara på sidan 9 i denna tråden så jag har ju NÅGRA kvar,men det jag sett hittils på de få trådarna säger jag bara:
fy fan va snyggt palleman,precis min stil !
 :-*

Iselin

• Gäst
« Svar #1847 skrivet: 11 nov-09 kl 19:03 »
NU.. Nu är jag hemma igen!!

Hua vilken lång resa hem.. berättar mera en annan dag.. Jovisst var det vi på bilden, frusna och dana.. kallt i New York.. varmt i Miami.

Men nu extremt skönt att vara hemma i ett rent, friskt doftande Sverige med alla höstlöv och allt.. och min man..  :-[

Här är dock tatueringen... , förbi se att jag är trött och långhårig..
*dreggel*
jäkligt synd att du spelar för "andra laget"

malines

• Gäst
« Svar #1848 skrivet: 11 nov-09 kl 19:10 »
*dreggel*
jäkligt synd att du spelar för "andra laget"

Det är du inte ensam om att tycka!  ;D

Iselin

• Gäst
« Svar #1849 skrivet: 11 nov-09 kl 19:18 »
phu..va f-N jag har bara kommit till sidan 45!!!
men MYCKET trevlig läsning hittils..4muggar te har gått åt..
*fortsätter läsa,intressant dethär,men jag får ont i nacken*

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
« Svar #1850 skrivet: 16 nov-09 kl 16:55 »

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1851 skrivet: 18 nov-09 kl 20:47 »
Bygget av sovrum 4 går vidare, snart dags för tapeter och förhoppningsvis är Adis lyckligt ovetandes om allt ;) Bilder får ni sen....  :-[

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1852 skrivet: 19 nov-09 kl 08:56 »
Och idag går man stapplande runt, hemsk träningsvärk på insidan av låren. Fått hemträning av osteopaten som jag var hos igår.. . Huvudvärken borta men nu kan man inte förflytta sig istället  ;D

getalina

• Halland
« Svar #1853 skrivet: 19 nov-09 kl 20:40 »
Du kanske skulle ha provat den "nya" migränmedecinen i stället? Orgasmera mera. Tydligen ska det hjälpa mot huvudvärk.  ;)

Vale

« Svar #1854 skrivet: 20 nov-09 kl 09:04 »

fy fan va snyggt palleman,precis min stil !
 :-*

Ja, ett snyggt hus, det tål att sägas!
Det är aldrig så illa att det inte kan bli värre.
Det är aldrig för sent att ge upp.

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1855 skrivet: 20 nov-09 kl 13:20 »
Du kanske skulle ha provat den "nya" migränmedecinen i stället? Orgasmera mera. Tydligen ska det hjälpa mot huvudvärk.  ;)

Detta är en barnvänlig sida ;) Skäms på sig tant ;)

Ja, ett snyggt hus, det tål att sägas!

Tackar, kul att höra.

Idag har jag fått sprutan, puh.. kan man andas ut litet (hoppas jag), börjar bli snuvig..  :o, anyhow.. Arbetet uppe i sovrummet går vidare idag med.. just nu paus av kaklingen i sovrummet.
Jepp, ni hörde rätt.. kakel i sovrummet :) Blir grymt snyggt, blanda olika stilar men från samma tidsepok. 
Bilder kommer senare, 10 dec...  ::)

getalina

• Halland
« Svar #1856 skrivet: 21 nov-09 kl 02:17 »
Detta är en barnvänlig sida ;) Skäms på sig tant ;)

:-[ :-[ :-[ :-[ Får skylla på Fru Jansson eller vem det nu var som kom med rådet.  ;)

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1857 skrivet: 29 nov-09 kl 09:15 »
Vad säger man?
Haft så här ett tag nu, men numera golvet "torrt" iaf.. pumpen som ligger i det nyslagna hålet i golvet jobbar på bra.
Så när skall det sluta regna? Grundvattnen står ca 10 cm under gräset...

Temeriaire

• Allt kan göras, men det omöjliga tar längre tid.
    • Småland
« Svar #1858 skrivet: 29 nov-09 kl 10:05 »
Vad säger man?
Haft så här ett tag nu, men numera golvet "torrt" iaf.. pumpen som ligger i det nyslagna hålet i golvet jobbar på bra.
Så när skall det sluta regna? Grundvattnen står ca 10 cm under gräset...

Nämen fy vad trist!!!
Ibland kommer äventyret och suddar ut det jag skrivit i kalendern.

Skytten

• Skåne
« Svar #1859 skrivet: 29 nov-09 kl 14:31 »

Inte alls det bästa förslaget. Det finns något som heter orgasmmigrän, och drabbar företrädelsevis män. Jag har under en tid av livet haft detta problem. Det är ordentligt plågsamt, och man minns inte ett dugg vad som förövrigt hände.
Det bästa sättet att misslyckas, är att inte försöka!

Dela detta:

* Inloggade just nu

398 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser