Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lilla Moon  (läst 212078 gånger)

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
SV: Lilla Moon
« Svar #1500 skrivet: 23 jun-09 kl 13:18 »
Nu vart iväg och hämtat nya racern... well, ja.. det lär ta några svordomar, timmar och kronor innan hon rullar igen..

Förhoppningen är att ladda henne med vindkraftverket och solcellerna...
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
« Svar #1501 skrivet: 23 jun-09 kl 16:25 »
Nu har jag lagt in en bild på avfallspedalhinken under länken som inte gick dit den skulle. Kolla bakåt i tråden.

Acleja

• Blekinge
« Svar #1502 skrivet: 24 jun-09 kl 09:07 »
 ??? Du menar väl inte att du skulle få igång det där vita skrotet som ligger på släpet?

//Acleja

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #1503 skrivet: 24 jun-09 kl 09:45 »
??? Du menar väl inte att du skulle få igång det där vita skrotet som ligger på släpet?

//Acleja

Klart han menar, han är ju Palleman  :).
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Soshila

• Småland
    • Alchemilla Trädgårdshäxa
« Svar #1504 skrivet: 24 jun-09 kl 10:55 »
Klart han menar, han är ju Palleman  :).

;D Heja Palleman! Vilket underbart galet projekt!

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1505 skrivet: 24 jun-09 kl 20:10 »
Såklart jag skall ;) Hon skall rulla.. nu skall hon bara få ett namn.

Idag hände nåt tragiskt.. :( Vaknade vid 5.30.. ut o öppna dörrn för katta.. såg hönsen ute.. ehh.. va? Kikade.. men såg ingen Anton.. , tuppen :( Letat hela dan, på gården, i skogen.. överallt.. men han är borta.. så synd.. han var ju så tillgiven och rar.. :(

Men fick fokusera på annat tyvärr.. sista rummet är bäddat och klart, trappen blitt brun, soffa hemhämtad och massa annat.. nu gå och måla skyltar och stryka lakan ;)
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

miamio

« Svar #1506 skrivet: 24 jun-09 kl 22:20 »
Dagarna få har kantats av tragiska händelser och glädje. Men som min fejkman säger.. "Det finns inga problem, bara möjligheter".. och även en tragisk händelse.. en nyfödd liten palt som beslutade att kila vidare te ja.. pippihimlen kanske.. så är man givetvis tankfylld men man får knalla vidare och se möjligheterna istället.. Skickar dock hälsningar te söstra mi..  :-*

Idag vart det dags för fotograferingen, spännande, förberett mig i snart 2 veckor för detta.. maten har smakat usch, och igår o idag.. ej äta eller dricka så mkt..så vart svag o orkeslös.. men vad gör man inte i konstens syfte  ;D

5 timmar senare var det över.. och jag hemskt trött.. stå, sitta, ligga, *poff, blixtar hit o dit* men kul, riktigt kul.. väntar med spänning på hur bilderna vart..  :P

tack brorsan det värmde å läsa, både jag , milo å lilla lucasängel tänker på dig med
dagarna har gått som en raket sen dess och jag har ej hunnit med in och läsa allt som hänt hos dig sen dess förens nu
men ser att en stor utveckling skett, wow att du orkar
får se om man hinner ner under sommaren å får provbo i de fina rummen

ps. snygga kort det blev.

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1507 skrivet: 25 jun-09 kl 11:50 »
PUH! Storhandling av gas och mat.. sen kom Metro på besök..  ;D

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1508 skrivet: 25 jun-09 kl 20:40 »
PUH! Storhandling av gas och mat.. sen kom Metro på besök..  ;D

Och jag har inhandlat spiddekauga till kalaset och dessutom en överraskning från alternativare :D :D :D    :-* o kram
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1509 skrivet: 25 jun-09 kl 20:53 »
Och jag har inhandlat spiddekauga till kalaset och dessutom en överraskning från alternativare :D :D :D    :-* o kram

Är det nåt hemlighetsmuckel? Hmm, spännande.. jaja.. sett till att dom övernattande skall få den brakisgaste frullo ever på söndagen.. ;)  ::)

Mat finns i mängder, låt drycken flöda och rensa ogräs..!  :-[

miamio

« Svar #1510 skrivet: 25 jun-09 kl 21:09 »
Hoppas ni får ett riktigt bra å roligt kalas  :) riktigt avis att man ej kan va med  ;) / kramisar syrran

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1511 skrivet: 25 jun-09 kl 22:07 »
brickis gör vad som helst säger han, utom att måla och rensa ogräs så han undrar om det är nåt du behöver ha gjort som kräver hans kunskaper, en murad grill kanske?  :)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1512 skrivet: 25 jun-09 kl 22:59 »
brickis gör vad som helst säger han, utom att måla och rensa ogräs så han undrar om det är nåt du behöver ha gjort som kräver hans kunskaper, en murad grill kanske?  :)

Sätta om kakelugnen i sovrummet? ;)

Tapio

• Västergötland
« Svar #1513 skrivet: 25 jun-09 kl 23:06 »
Halaj!

Jag har stegar liggandes.
Skall jag tag med dem?

//T

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1514 skrivet: 25 jun-09 kl 23:08 »
Halaj!

Jag har stegar liggandes.
Skall jag tag med dem?

//T

Det blir nog fler tillfällen.. vi kanske får se det som en liten paus i sommar röran för alla Alternativare.. ;)
Nu off te sängen... skööönt..

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1515 skrivet: 26 jun-09 kl 10:52 »
Sätta om kakelugnen i sovrummet? ;)
Okej, han sa att skaffar du bara alla ev sten (om det behövs) så tar han med allt annat inkl verktyg.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1516 skrivet: 26 jun-09 kl 11:16 »
Okej, han sa att skaffar du bara alla ev sten (om det behövs) så tar han med allt annat inkl verktyg.

Gud.. hade vart underbart! Men fasen haha.. tror ej det finns tid.. men har ni nåt skjutvapen får ni skicka dom fruktansvärda skatorna te himmelriket..  :-[

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1517 skrivet: 26 jun-09 kl 13:04 »
Gud.. hade vart underbart! Men fasen haha.. tror ej det finns tid.. men har ni nåt skjutvapen får ni skicka dom fruktansvärda skatorna te himmelriket..  :-[
Tja jag kan nog gå som fågelskrämma numera  :P

KRSB

• Västergötland
« Svar #1518 skrivet: 26 jun-09 kl 17:58 »
Snyggt jobbat att vara med i Metro! :)
Önskar dig och ditt B&B lycka till! :D

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
    • www.bokedalensparadis.blogspot.com
« Svar #1519 skrivet: 27 jun-09 kl 00:55 »
Ser framemot  invigningen!!!!! ;)
Avlar på faverolle, svart koppar maran och vaktlar! Har katterna Rosa och Kurt!
www.bokedalensparadis.blogspot.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

443 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser