Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lilla Moon  (läst 212019 gånger)

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
SV: Lilla Moon
« Svar #1420 skrivet: 07 jun-09 kl 21:14 »
Palleman, du kanske ska poängtera på hemsidan att Lilla Mon är en köttfri zon? Så att ingen frukostgäst som väntat sig bacon blir besviken, menar jag.

Funderat på det där oxå och diskuterat runt litet. Har ej bestämt oss än..  ::)

Online bokning låter ganska onödigt krångligt. Och speciellt online betalning. Gör det enkelt i början. Du har ju inte ett hotell med tusentals gäster varje vecka. :-)

Well, det är en del datum att hålla reda på.. och jag är sån att har jag skrivit ner det på papper så är det borta från huvudet.
Ett system där gästen själv kan gå in o kika, ledigt då o då.. o boka.. istället för att jag skall försöka minnas vilka datum som är lediga om jag t.ex. är nere i landet eller ej ens hemma utan datorn.

Och så.. jani... man är ju bäst självkritisk så jag är.. tyst!
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

malines

• Gäst
« Svar #1421 skrivet: 07 jun-09 kl 21:15 »
Fin!

LottaLuvin

• Gäst
« Svar #1422 skrivet: 07 jun-09 kl 21:23 »
Funderat på det där oxå och diskuterat runt litet. Har ej bestämt oss än..  ::)

Well, det är en del datum att hålla reda på.. och jag är sån att har jag skrivit ner det på papper så är det borta från huvudet.
Ett system där gästen själv kan gå in o kika, ledigt då o då.. o boka.. istället för att jag skall försöka minnas vilka datum som är lediga om jag t.ex. är nere i landet eller ej ens hemma utan datorn.

Och så.. jani... man är ju bäst självkritisk så jag är.. tyst!

Fina Palle!  :D

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
    • www.bokedalensparadis.blogspot.com
« Svar #1423 skrivet: 07 jun-09 kl 21:29 »
Hoppla hoppla!!!!!!
Avlar på faverolle, svart koppar maran och vaktlar! Har katterna Rosa och Kurt!
www.bokedalensparadis.blogspot.com

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1424 skrivet: 07 jun-09 kl 21:36 »
Kanske missade poängen.. det viktigaste ju!!!
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

adhad

« Svar #1425 skrivet: 07 jun-09 kl 21:38 »
Jättefina bilder på Palle :P

men Palle är ännu finare i verkligheten  ;)

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
« Svar #1426 skrivet: 07 jun-09 kl 22:22 »
Sådärja nu ligger Pallemans skjortbild som "Webshots Desktops" bild på min skärm bland andra vackra bilder på snygga gossar o djur o natur m.m.

Ögongodis. Har några på min man oxå men de vågar jag inte visa på skärmen de är censur utom för mig.  ;)

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1427 skrivet: 08 jun-09 kl 06:38 »
Jättefina bilder på Palle :P

men Palle är ännu finare i verkligheten  ;)

:-[ ::)

Sådärja nu ligger Pallemans skjortbild som "Webshots Desktops" bild på min skärm bland andra vackra bilder på snygga gossar o djur o natur m.m.

Ögongodis. Har några på min man oxå men de vågar jag inte visa på skärmen de är censur utom för mig.  ;)

Toka! Tror du skall få följa med nästa gång det är dags för kameran.. ;) Sexy moma!

Min ätarvecka verkar se mörk ut  :-\, blir en shoot nästa helg oxå.. så bara träna, motionera, äta rätt och hålla sig i form denna vecka oxå.. jaja, vad gör man inte för konstens skull.

Idag kommer det att börjas lägga matta i hallen uppe, en dörr skall få lister, Byggmax skall besökas i jakt på fler lister, det vita sovrummet skall få en säng och jag skall knalla te gym om en liten stund..

Får nog dagen att gå idag med.. ja just ja.. ringa Skatteverket, dom blodsugarna..  >:(

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1428 skrivet: 08 jun-09 kl 10:50 »
Skatteverket done! Sa att det finns människor som är bra på att vända papper och dom som är bra på att arbeta etc.. *då skrattade hon* och påvisade att jag hade rätt men var lugnt.. skall ringa senare och ändra inkomst uppgifter bara  ;D

Nu är hallen mer och mer lik en korridor.. mattan på plats.. rart för fossingarna  ;D Men inte för mina knän.
Idag åker dubbelsängen in i det vita rummet, bäddas och göras klart..

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
« Svar #1429 skrivet: 08 jun-09 kl 13:51 »
Urtjusigt Palle, framförallt du men, även hallen uppe.  ;D
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
« Svar #1430 skrivet: 08 jun-09 kl 14:56 »
Här ska du få en av mina favorit bilder.  :-*

Arkitekturen och den nakna manskroppen gör bilden till ett riktigt konstfoto.

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #1431 skrivet: 08 jun-09 kl 17:19 »
Nu är hallen mer och mer lik en korridor.. mattan på plats.. rart för fossingarna  ;D Men inte för mina knän.

Snygg färgklick med brandsprutan.

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1432 skrivet: 08 jun-09 kl 17:45 »
Provbäddat...  ;D dock skall dom ursköna lakanen manglas först.. ;)

SarLa

• Stundtals kreativ, känslomagnet.
    • Västergötland
« Svar #1433 skrivet: 08 jun-09 kl 17:50 »
Fint
Irrationellt tänkande, Stundtals kreativ konstnärssjäl. Koffeinist med svaga njurar o flackande blick

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #1434 skrivet: 08 jun-09 kl 18:00 »
...det ser så inbjudande ut.... Jag skulle behöva SO MUCH en varm dusch och sen krypa mellan lakanen och sova som en stock en timme eller två och sen bli väckt av Palle som har dukat fram lite te och scones på altanen... Och sen kanske ligga o läsa en stund och sen sova djupt och ostörd till morgonen...  *dröm*
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1435 skrivet: 08 jun-09 kl 18:19 »
...det ser så inbjudande ut.... Jag skulle behöva SO MUCH en varm dusch och sen krypa mellan lakanen och sova som en stock en timme eller två och sen bli väckt av Palle som har dukat fram lite te och scones på altanen... Och sen kanske ligga o läsa en stund och sen sova djupt och ostörd till morgonen...  *dröm*

Kanske skall ha ett uppvilningscenter ;) Rykande scones och te på sängen ;)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #1436 skrivet: 08 jun-09 kl 18:21 »
...........oooooh...jag börjar packa Palleman................ :)

Bara jag slipper rykande scones och te I sängen ;D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

LottaLuvin

• Gäst
« Svar #1437 skrivet: 08 jun-09 kl 18:33 »
Note to self: INTE boka Misse&Lottadejt på Palles B&B samtidigt som Frances är inbokad.

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #1438 skrivet: 08 jun-09 kl 18:35 »
Kanske skall ha ett uppvilningscenter ;) Rykande scones och te på sängen ;)

Hyra ut per 3 timmar eller så ;)?
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1439 skrivet: 08 jun-09 kl 19:23 »
INGET SNUSK på rummen!

Nu målat lister. Vid det här laget må det vara miltals med lister i detta hus!
Skära mattan uppepå.. och sätta en list här nere.. sen får vi se om det blir lite att gräva i trädgårn oxå..

Dela detta:

* Inloggade just nu

418 gäster, 2 användare (1 dolda)
Znurre

* Forum

* Om tidningen Åter

- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser