Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lilla Moon  (läst 211978 gånger)

SarLa

• Stundtals kreativ, känslomagnet.
    • Västergötland
SV: Lilla Moon
« Svar #1160 skrivet: 17 mar-09 kl 20:43 »
åh stackare där. Lääskigt sår
Jag har svaret .. Poncjoo  ::) poncho

Tur att det gick bra i oturen, och lyd mamma o pappa
sitt nu lugnt och fint .. eller sov ..

krya på dig
Irrationellt tänkande, Stundtals kreativ konstnärssjäl. Koffeinist med svaga njurar o flackande blick

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
    • www.bokedalensparadis.blogspot.com
« Svar #1161 skrivet: 17 mar-09 kl 21:48 »
Tjenare vilken grej :o :o :o :o :o :o

Vet ju att du inte tar det lugt men försök ändå!!!!!!!

:-*
Avlar på faverolle, svart koppar maran och vaktlar! Har katterna Rosa och Kurt!
www.bokedalensparadis.blogspot.com

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1162 skrivet: 17 mar-09 kl 22:08 »
Kompisarna var här o lagade käk, diskade och hämtade ved och såg till att jaf fick i mig alla stora doser av smärtstillande  ;D. Just nu svullet men skall nanna, sen guida min fejkman att sota skorstenen o städa hos ankorna imorrn medans jag ser på...  ;D
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Rakadero

• Västergötland
    • Reflections of Rachel
« Svar #1163 skrivet: 18 mar-09 kl 02:55 »
Fy så otäckt! Jag ryser bara jag tänker på det! Tur att det inte gick värre än det gick (även om det var gräsligt illa som det var).

Det är min stora skräck när maken springer omkring med sina sågar och spikpistoler och grejer att något sådant ska hända.

Ta en välbehövlig vila och låt folk passa upp på dig medan armen läker, din renovering går ändå för hutlöst jättefort, när jag jämför (suck)...
Fyrtiotalet underbara hönor och tuppar av raserna vit leghorn, brun leghorn, blomme, australorp, sussex, plymouth rock, orpington, rir, lohmann och några blandningar mest leghorn-blomme-lohmann. Sju älskade katter. Två välartade söner. En händig make. Och så jag...

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1164 skrivet: 18 mar-09 kl 06:44 »
Här händer det grejor när man är utan internet några dagar ;D
Var rädd om dej och ta inte mer smärtstillande än nödvändigt. Du måste känna lite smärta för att förstå att du måste ta det lugnt och ja, jag vet att det är några ord du förmodligen inte vet existerar ;)
Kramar på dej.
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1165 skrivet: 18 mar-09 kl 08:32 »
Tack people!! Nyvaken te en härlig dag.. solen skiner, pippi sjunger o ankorna solar sig..
Skall dock gå ut o mata djur, och ja, lulla runt bara... suck.. så nåra frön kanske... bygga hemsidan te torpet.. armen värker givetvis.. men kaffet är på plats på bordet så det är lugnt..
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1166 skrivet: 18 mar-09 kl 09:05 »
Men tjena Palleman! Som du lyckas!:)
Du ser ut att just missat muskeln eller tog du en med?

Ta`t lugnt och tänk "tidig semester", överansträng inte armen, tänk på att stygnen spänns ut där de sitter så det ska läkas i lugn och ro. krya på dig!  :-*
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1167 skrivet: 18 mar-09 kl 09:31 »
Men tjena Palleman! Som du lyckas!:)
Du ser ut att just missat muskeln eller tog du en med?

Ta`t lugnt och tänk "tidig semester", överansträng inte armen, tänk på att stygnen spänns ut där de sitter så det ska läkas i lugn och ro. krya på dig!  :-*

Tog den muskeln som gör så tummen kan röra sig utåt.. lagad nu dock ;)
Jo jag vet, pysslar lite smått bara, plantat i trädgården, gett djuren mat, njutit av solen.. man kan ej vara inne en sån här dag!

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1168 skrivet: 18 mar-09 kl 10:07 »
Tog den muskeln som gör så tummen kan röra sig utåt.. lagad nu dock ;)
Jo jag vet, pysslar lite smått bara, plantat i trädgården, gett djuren mat, njutit av solen.. man kan ej vara inne en sån här dag!
Då förstår jag varför du opererades så snabbt  :)
Ja du hade mer tur än förstånd som min mamma brukar säga  :P
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1169 skrivet: 18 mar-09 kl 11:43 »
Då förstår jag varför du opererades så snabbt  :)
Ja du hade mer tur än förstånd som min mamma brukar säga  :P

Men fick ju smaka på morfin för första ggn.. oj så härligt det var!! I want more  :-[
Nu vart ute i det fantastiska vädret, försökt kratta med en hand, planterat lite blomster, slipat litet, städat ute och oljat trädgårdsmöblerna....

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1170 skrivet: 18 mar-09 kl 12:20 »
Men fick ju smaka på morfin för första ggn.. oj så härligt det var!! I want more  :-[
Nu vart ute i det fantastiska vädret, försökt kratta med en hand, planterat lite blomster, slipat litet, städat ute och oljat trädgårdsmöblerna....
Ja det e fina grejer det, inte konstigt det säljs tramadol på nätet till höger och vänster  :-X

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1171 skrivet: 18 mar-09 kl 12:23 »
Ja det e fina grejer det, inte konstigt det säljs tramadol på nätet till höger och vänster  :-X

Jag är en mycket dålig morfinist för jag kräker och får världens huvudvärk av det :o :D
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1172 skrivet: 18 mar-09 kl 12:25 »
Jag är en mycket dålig morfinist för jag kräker och får världens huvudvärk av det :o :D
Trist ju, funderar på att be Thomas köra mig till tandis imorgon så kan jag ta en sån i förebyggande syfte.  :P

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1173 skrivet: 18 mar-09 kl 12:30 »
Trist ju, funderar på att be Thomas köra mig till tandis imorgon så kan jag ta en sån i förebyggande syfte.  :P

Det tycker jag ;D Om inte annat så blir ju dagen skööööön!!!
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1174 skrivet: 18 mar-09 kl 12:35 »
Det tycker jag ;D Om inte annat så blir ju dagen skööööön!!!
Ja kanske slipper jag all ångest inför sprutan iaf  :-\

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
« Svar #1175 skrivet: 18 mar-09 kl 13:10 »

Gissar på att du inte vill ha någon morfinspruta då!?  :D
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1176 skrivet: 18 mar-09 kl 13:16 »

Åh, sprutor som är såå roligt att sticka i folk ;D
Bästa gången var nog när en jobbekompis skulle ha sin månatliga spruta i skinkan, djuuupt i skinkan ;D 8)
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1177 skrivet: 18 mar-09 kl 13:18 »
Gissar på att du inte vill ha någon morfinspruta då!?  :D
Nej, piller duger gott för mig..nja jag har inget  emot sprutor annars, bara inte i munnen  :-X

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1178 skrivet: 18 mar-09 kl 13:18 »
Åh, sprutor som är såå roligt att sticka i folk ;D
Bästa gången var nog när en jobbekompis skulle ha sin månatliga spruta i skinkan, djuuupt i skinkan ;D 8)
Din elaking!  8)

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1179 skrivet: 18 mar-09 kl 16:39 »
Pilleromgång nr. III idag.. nu dags att sussa.. blir lite snurrig av dessa.. men naturligtvis ej kunnat setat still idag heller  :-[

Dela detta:

* Inloggade just nu

506 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser