Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lilla Moon  (läst 212050 gånger)

Brandkårsskogen

• NV Skåne
    • Skåne
    • Brandkårsskogen
SV: Lilla Moon
« Svar #500 skrivet: 26 sep-08 kl 21:23 »
 :D Trevlig resa! Är på fest när du ska vara i direktsändning  ;D men jag kan nog smyga mig undan lite och kika... 8) Ta hand om dig där över!

Brahma: guld blå- & svartbandad
MES dvärg: svart & blå guldbröstad

Winnie

« Svar #501 skrivet: 28 sep-08 kl 11:27 »
När jag nu för först gången på 14 år kommer till Gbg så är inte Palle hemma....
Jag som tänkte avlägga visit på Moon...

Hmm...om det inte misstycks så kommer jag nog att ta mig en tur dit i alla fall... tror att jag skall hitta.

Have fun over there!!

toyota

« Svar #502 skrivet: 28 sep-08 kl 16:06 »
 Hejsan just nu fått veta att våran Palleman har det bra i Miami badar och har det gott.Vattnet var så salt resan ner dit gick bra. Just nu skulle de gå o fika det verkar som de trivs.

Häls Palles mamma......

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #503 skrivet: 28 sep-08 kl 16:09 »
Tack för rapporten :)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
    • www.bokedalensparadis.blogspot.com
« Svar #504 skrivet: 28 sep-08 kl 19:51 »
Hejsan just nu fått veta att våran Palleman har det bra i Miami badar och har det gott.Vattnet var så salt resan ner dit gick bra. Just nu skulle de gå o fika det verkar som de trivs.

Häls Palles mamma......
Kul ;D ;D ;D ;D ;D
Avlar på faverolle, svart koppar maran och vaktlar! Har katterna Rosa och Kurt!
www.bokedalensparadis.blogspot.com

Rochester

« Svar #505 skrivet: 29 sep-08 kl 11:21 »
Tjenare folket!

Direkt fran Miami!! Fukten ar drypande, vara kroppar vidbranda som rosa grisar, saltet i vattnet skulle man kunna lagga in gurka i.
Palmerna vajar i vinden, banantraden stora, vara krukvaxter vi har hemma i fonstret ar meterhoga i rabatterna har.

Overallt i detta fantastiska land  :o , intager vi 10 000 kalorier pa en formiddag... nyttig mat finns ej..  ;D Bilarna flashiga, folket konstiga, hotellet... ja Ukraina var battre.. vi sover p[ en galon madrass, ett lakan som tacke, delar ett hemskt badrum med andra pojkar fran hela varlden, det konstiga ar att hotellet ar svensk agt.

Klockan ar nu 5 pa morronen, vi har inte vart ute pa krogen, vi somnade vid 18 som klubbade salar efter en heldag pa stranden och en laaaaang promanade runt halva Miami. och vaknade runt 4 pa morronen... kanns som vi vart pa grisfest.. rosa, ont overallt, fotarna snart oigenkann bara... jobbigt att vara pa semester!!!

Torsdag flyger vi till New York, kanske lite svalare men desto mer shopping  ;D

Hade rart i kalla Sverige!! *vinkar med omma hander*   :-*

robbban

« Svar #506 skrivet: 29 sep-08 kl 14:36 »
Låter härligt i miami  :)

sola å bada åt oss här hemma me

fortsätt att ha så kul å shoppa en massa kul i new york

kram på er små rosa grisar , brorsan å johan

från syrran med familjen   8)

Stavern

• Norge
« Svar #507 skrivet: 30 sep-08 kl 16:06 »
Fan vilken inspirerande sida!! Kul o följa med på detta.....men har bara hunnit till sida 12 i denna tråden, nu måste jag dra vidare på jobbet :-\....Får fortsätta o kika vidare senare....på alt från spröjsar, köksskåp, fina färger och nytrimmade muskler!  :P

C46 satt snyggt som fan haha ::)

Rickard
Svensk kille i Norge... Bor på småbruk söder om Oslo. Bor tillsammans med mannen, Jack Russel tiken Vera, Isbarhöns, Skånsk Blomme och ett dvärg Kochin par

Stavern

• Norge
« Svar #508 skrivet: 01 okt-08 kl 13:32 »
...puhh..nu har jag pløjt igenom hele tråden/bloggen =)...kul o inspirerande!! Fan villken energi! Ska också bli arbetsløs!  ;)

Har gått nån timme o följa äventyret så långt. läst så mkt om "gymming" och träning...at nu är det dags att hoppa ned från stolen, packa bagen och komma seg ut och till gymmet!

Hoppas det är trevligt i amerikat  :D

Hmm....detta hör ju till en annan tråd, men vad blir det för pullor du skaffar? blir det ett litet eget hus till dom eller??? ::)

R

Svensk kille i Norge... Bor på småbruk söder om Oslo. Bor tillsammans med mannen, Jack Russel tiken Vera, Isbarhöns, Skånsk Blomme och ett dvärg Kochin par

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
« Svar #509 skrivet: 01 okt-08 kl 17:24 »
Änna tomt utan våran palleman :'(

Hoppas inte han har emmigrerat.

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #510 skrivet: 01 okt-08 kl 18:11 »
Änna tomt utan våran palleman :'(

Hoppas inte han har emmigrerat.

Jag är lite orolig för att han ska bli kidnappad och hjärntvättad av "Extreme Makeover Home Edition" och komma hem med en megafon och tänder så blekta att de skiftar i fluorescerande blått :-\
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Stavern

• Norge
« Svar #511 skrivet: 01 okt-08 kl 18:23 »
Haha....ja, vi får hoppas att han kommer hem helskinnad o klar för nya tag i huset och på gymmet  ::)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #512 skrivet: 01 okt-08 kl 20:33 »
Jag är lite orolig för att han ska bli kidnappad och hjärntvättad av "Extreme Makeover Home Edition" och komma hem med en megafon och tänder så blekta att de skiftar i fluorescerande blått :-\
*asg* fy sjutton vad det är fult  ;D  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
« Svar #513 skrivet: 01 okt-08 kl 21:14 »

Eller så har han byggt på tänderna med såna där ja, vad heter det på svenska? caps på engelska så han får ett riktigt plastigt leende.  ;D
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #514 skrivet: 01 okt-08 kl 22:44 »
Huga - då blir han ju precis som Carola (tänderna får inte plats i munnen) :o

Snälla lille Palleman, gör inte det :'(

Rochester

« Svar #515 skrivet: 02 okt-08 kl 03:51 »
Hallaj folket fran andra sidan jorden.. nu sover ni sakert sott allihopa..

Nu ar det sista dagen i Miami... igar hyrde vi cyklar, cyklade ut till Key Biscane, 4 mil t/r, nar vi val var dar ute sa kom varldens askovader och Johan och jag vart strandsatta under ett badvaktstorn., blixtrade och vrakte ner regn. Dar satt vi en stund innan vi tog mod till oss att cykla hela hemska vagen tillbaka.

Idag for vi till Everglades och kikade handvaskor i vattnet (aligatorer), akte speedboat, Johan kakade aligatorkott, jag glass  :-[
Sen hem till stranden och njuta i det skona vattnet.

Kom till insikt att Amerika verkligen drivs pa socker, kolhydrater och fett... allt som kan drivas med bensin eller diesel ser man till att gora det pa. Cykla i en amerikansk storstad ar ej vanligt (t.ex att cykla pa en highway som 2 stolliga svenskar gjorde) efter ha fragat 2 polisar om tillstand  ;D som godkande galenskapet.

Imorrn, dvs  om 8 timmar far vi till New York.. weeiii.. ny rapport kanske kommer, kanske inte..

Sa far vi se hur resan i New York kommer att ga.. mina fotter ar hemska, trasiga och ja.. hemska haha.. kan knappt ga.. men men.. det reder val sig.. skoskav ar ej att leka med..  :o

Btw.. har redan blekta fina vita tander, fixade hemma i Sverige  ;)

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
« Svar #516 skrivet: 02 okt-08 kl 08:39 »
Asgarvar ;D ;D ;D ;D ;D

Stavern

• Norge
« Svar #517 skrivet: 02 okt-08 kl 09:28 »

Haha.....så han får ett sånt leende ;D

SarLa

• Stundtals kreativ, känslomagnet.
    • Västergötland
« Svar #518 skrivet: 02 okt-08 kl 18:27 »
Hoppas du har kul, platsen är betald
och virvel på G.

Irrationellt tänkande, Stundtals kreativ konstnärssjäl. Koffeinist med svaga njurar o flackande blick

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #519 skrivet: 02 okt-08 kl 22:26 »
Btw.. har redan blekta fina vita tander, fixade hemma i Sverige  ;)

Det var väl mest megafonen jag var orolig för ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

429 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser